söndag 24 oktober 2010

Vad ska j börja med...

igår, va ja hos Jan. Ja orkade inte göra något. Jag skickade pengar te mammas konto för Busan. Orkade inte ens ta mej o handla åt min egen katt.
Knappt ja orkar te Willma o Wille, men dom har mat fortf. Mne sista burken nu. Och nytt kattsant PUSSI 10liter 100kr. Ett bra kattsand. Billigare än Ever clean "199kr", och samma effekt. Dyrast i inte alltid BÄST!
Jan va på fest.. Ja har brutit kontakten med ngr.. Vf ska ja ha dom som vänner som ja inte ens pratarmed och inte ens förstår mej när ja har bråkat med ngn?
Tjejer e helt otroliga dumma idioter. Inte alla men ngr.
Ja strycker dom direkt. Helldre ha få och jävliga bra vänner än många och knappt ba vänner.
Alla säler inte upp. Dm som ställer upp för mej finns alltid i mitt hjärta <3
Person Kemin för mej är väldigt viktigt för att veta vem du är.. Jag märker det direkt.
Mne ibland har man så fel att man inte vet vad hon står för.. då bryts det. Och de e det jag har gjort.
Igår sa ja åt dej att, de vore bra att veta att du svänger förbi, så ja inte står halvnaken i lägenheten !
Då vart du skit sur o säger att ja klagar och att du inte får vara där!. EHh jaha ?? Har du inte alla hästar i hagen lr? Undrar vilken du har sumpat boooort !
Jag sa, att det vore vra, du ville veta vf, jag bara sa det. SÅ blir du sur och tar mej som ett hoot.
Bara där visar vart man står ngnstanns hos denna person. DÅ säger ja fuck you, ja vill inte va din vänn.
Men ja e snäll mot dej.. hur fan kan ja vasnäll mot dom som e dumma mot mej? va e de för fel på mej, vad lider jag av? Har kollat upp lite, ja hade troligen adhd. Ja kanske har ADD.. MIn tjej kompis har det och berätade. Låter som mej.. Men man kan inget veta förran man kollat upp det.
jag har alltid vetat att ngt e fel på mej. MIn tej kompis hos har Borderline..
Vet inte hur långt tid det tog för henne at veta det. Men under den perioden vart vi osams hela tiden..
Ja försökte hjälpa henne, få henne attgå ut. Hon förlorade sin pappa, ja förstog inte vad den innbar.
Ja förstog ite hur hon måddde, men aj försöte ändå hjälpa.

Hon va som min syster o det kommer hon alltid att vara oavsett.
Det var jobbigt under den perioden. Men ja e fort säker på att de e ngt med mej.
Ja kan ba inte helt va överlänslig? lr blir man det när de har hänt mkt dåligt i sit liv? man ser saker som man förr inte kunde se... Helt otroligt men så e de. Man kan inteförutspå saker, men de e nästan att man kan det. Man känner igen språket, talandet och uttrycket mt bättre.4Men man har fna aldrig rätt i allt.
Alla har fel ngn gång de bah är så.. och jag vill veta det.. men ja får sällan det.. de får man alltid reda på sen. och då blir det ännu jobbigade.

Men men...
http://www.youtube.com/watch?v=tiLSNpHdulw
Kommer aldrig ledsen på denna låt..
Det stämmer så fruktansvärt bra hos mej i alla lägen

Inga kommentarer: