tisdag 15 februari 2011

Gamal Dagbok

Detta är en gammal dagbok från då jag var 17år! Ta hänsyn till detta, för det har inget med dagens 2011 att göra

 [SkadadÄngel]

Mitt namn är Ida Wennman
Jag är nu 17år gammal och bor med min mamma och 2 katter + en hamster. (Guldhamster)
Busan, Tarzan och Rolek K, kallas Rolex.
Idag har jag det fortfarande jobbigt.
Det som är posetivt är skolan.
Allt funkar bra där med kompisar och plugget.
Jag ska ta traktor kort innan Jul om jag hinner.
Teorin är på gång & körningen snart klar.
men men.... Hemma funkar det inte så bra.
Jag har en tragisk historia och tänkte skriva lite om dej. Jag har hamnat på sjukhuset för överdos 1 gång, har socialen på mej lite grann. Har iaf bup på mej.. det är jobbigt..usch
Blev dumpad av en kille för allt det här..
Josef Emil Nalin.

FonkyFresh <3

1
Familj - Mamma, pappa, Linda, Jessica

Mamma - OK! bor hos mamma, jobbigt
Pappa - Finns inte!
Linda - OK, aggresiv &skriker jämt "Negativ"
Jessica - OK - Negativ, förstår inte och elak

2
Vänner - Jimmy, Koffe, Danny, Danne, Fia, Lovisa, Sadjak
Jimmy - Ängel! du räddade mej från att hoppa
Koffe - Min själ, Utan dej är jag ett tomt skal
Danny - Förlåt mej, du vill rädda mig, men kan du det
Danne - Min nya kärlek? Är verkligen trygg hos dej
Fia - Min syster..vad kan jag säga?
Lovisa - Min famil. Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta
Sadjak - Vågar jag berätta för dej om mitt liv?
Tobbe - Utan dej i skolan skulle jag inte klara mej <3


GULDVÄRDA

3
Skolan
Andreas - underbar, men du lämnade mej:(
John - AS roligt hihi, En sån kille vill jag ha
Nikke - omvänd psykologi hehe, härlig människa
Robin - Du o ditt självförtroende, utan dej är klassen tomm
Lisa - Flumflum, du är störtskön ! Älskar dej
Natta - Du o jag är lika, men du är guldvärld
Emma - Sweety PAJ Underbar tjej på alla vis, gullunge<3
Martina - Rolig, men vi kommer inte överens


(Nutid)
HAHA ja hållde på att garva ihjäl mej för vissa saker.
Vissa saker stämmer fort och vissa absolut inte !
Tänk på att ja va 17år och jag är 21år nu.
Mycket hinner förändras !
SÅ ja vill inte höra ngt om detta om ni tror att det är dagens läge
Jag hade väldigt kul med detta iaf ! =D
Hittade bland lite skrot :P
Har massor, men detta var iaf ett av dom

Var ju På Polishuset idag, Polismannen kollade hur Många Ida Wennman det finns i sverige.
HAHA de finns bara 3 st :D
2 Vet jag men inte den andra :D
Ni ska ja mysa <3








Inga kommentarer: