torsdag 17 februari 2011

Du e falsk, rakt igenom

Du e falsk. Duger dom som dina vänner nu bara för att vi bråkar?
Och dom bråkade mej dej o du sa den ena och de andra om dom, och sen helt plötsligt duger dom?
Dom är psykopater precis som du, så ni passar ju jävligt bra när ni umgås !!
O skriver te min syster o te dom att ja knarkar tablettar o  de slår slint i skallen på mej o att de ngt sort knark.
Mår du bra av detta eller?
Du e du som det slår i slint i skallen på för de du gjort mej. Du berättar bara lögnar, för du vet mkt väl var det är. Du hittar på saker för att skylla i från dej o behålla din stolthet över dej själv.

Du har ingen stolthet över dej.
Jag äter antideprissivt blandning med ökad aptit och sömnpiller och ja blir fan inte dum i huvuet.
Du äter ingen medicin o du är dum i huvudet.
Jag undrar hur det går till.
Jag äter dom tack vare dej. För allt ja pratar om är just dej! Vad du har gjort mot mej..

Mår du bra av att sprida falska lögner så fortsätt med det. Alla vet att du är en psykopat..
Nu åker jag bort från  !

9 kommentarer:

Lunden sa...

ida du är en jävla psykopat! om du inte vågar skriva vilka namn det handlar om då kan du lika bra hålla din jävla käft stängd, är så jävla trött på dig nu!!! du är en patetisk snorunge!

Unknown sa...

det med att han gjort dig illa.. ja fan tror dig! ja gillar inte dig å du gillar inte mig.. ja skiter it! men han har sagt de du skriver här ang knarkar tabletter till mig. å en jävla massa mer så hur han kan umgås med dig om å om igen är inget varken ja eller några till förstår :/ han har säkert sagt sin version över att vi e osams men han bad mig om hjälp.. ja messa honom 2 gånger trevligt! 3dje skrev ja nå om att: du bad mig om hjälp å sen nu skiter du i att svara å inte hör av dig.. då va ja lite irriterad inge mer.. då va klockan kanske 18.00 å sen halv 12 skriver han på min face! å då hade han inte ens försökt förklara sig så de va han som börja! ja skiter i om han sover länge eller ej ja blir sur på i stort sett vem som helst som inte gör de dom sagt å samt skiter i att höra av sig å tala om utan ljuger massa som han gjort en jävla massa!

så tänk dig för innan du umgås me honom.. tänker inte kränka ner någon av er om ni ses men säger bara tänk innan för erat bästa eftersom de vart så mkt strul.. ja vet ej vad som e sant å inte de vet ni bäst själva.. bara ja slipper höra nå mer skit så e ja glad.

Lycka till!

Ida sa...

Du ja har hört o sätt en hel del, ja skiter i om Jan inte vill snacka med dej lr om ni e vänner.
Men du lägger dej i näsan i blöt i saker som DU inte har ngt med dej att göra varken du eller din tant!

Ja vet vad Jan går för, ja känner honom det gör inte du.
Sen kan de väl hända att han ville snacka med ngn, men sen du lade dej i o vart förbannad på jan när du såg att jan o ja träffades o Emmas lilla snorunge som ringde så fort hon såg mej o jan. Hallå.. vad e ni för folk!

Ska min syster oxå mucka mer er lr.
Då har ni verkligen gjort bort er.
Du skriver ut Jan på facebook den gången han sov! Ja var hemma hos HONOM DÅ! De hade inget med mej att göra! Du vet att Jan kan sova riktigt länge, och vill han göra det så gör han det! och så skriver du ut honom på face o jag såg alla komentarer. De va inte snällt!

Ja förstår att Jan tröttnar på dej, när du kan skicak 100sms på en vecka om varför han inte svara o skiter i dej. Sen om det mellan han o mej ska resten skita i. Om du o Jan blir vänner igen, så bryr ja mej inte. Ja säger bara vad ja tycker presic som du. Ni behöver inte förstå alls varför Jan o jag är som e gummisnodd mellan varandra! Ingen behöver förstå !

Och Jonas e du perfekt då lr och aldrig ljuger

Unknown sa...

Jag tycker inte du borde vara så jävla störig! Du snackar ju om saker du inte har nån aning om! Dagen på McDonalds, ja hade pratat me jan å vi bestämde vi skulle ses å prata å reda ut saker.. han skulle höra av sig när han va på väg till stan. vi åkte runt i stan med folk medans vi väntade på honom. vi träffade olivia å berättade att vi skulle träffa jan m.m. sen hörde han aldrig av sig å vi åkte hem. precis när vi e hemma ringer olivia å frågar om vi träffat jan å hur de gick. Vi sa som de va att nej han e i skyttorp å har inte ringt än för han skulle de när han åker. då sa olivia att jahaa men han sitter på McDonalds med ida å några.. resten vet du om!

Jag tror att han inte hörde av sig bara för du va med å han inte ville vi skulle veta!

Vill han umgås med dig visst.. Fine! De vi har sagt är: efter allt du sagt om henne så börjar du umgås med henne igen om du nu mår dåligt av allt skit som hänt så är inte vi dina vänner..

MEN hade nu jan vart ärligt å berättat att ni pratat m.m. å inte du hade käftat massa hade hela den här grejen vart helt annorlunda..

Ja kan inte påstå att ja inte vill ha jan som vän men han har svikit å ljugit för mkt nu.. Så gör man inte mot sina vänner, å när ja ringt till honom å han inte svarar på en hel dag klart som fan man skickar ett mess å funderar varför han inte svarar. Inte som du skrev 100 grr på en vecka! Jag har alla sms kvar sen den söndagen både va jag å han skrev..

Alltså vill jag ge jan skit å förnedring så kan jag säga en hel del men de tänker ja inte göra!

Skulle ja träffa jan idag så skulle ja kanske ta upp saker beroende på i vilket sammanhang å humör man e på.. Å skulle jag å jan bli vänner igen å han blir tsm med dig blir de lite jobbigt.. För de första ska du be om ursäkt för allt skit du sagt! För de andra så skulle varken jag eller emma kunna umgås med jan å dig som förra sommmarn.. möta jan på schell å du e med är en sak.. slutar du skriva massa skit å ber om ursäkt till olivia emma å mig så e de bra sen!

man ska kunna leva i den här jävla stan utan massa jävla snack!

Men du svarar ju iaf när man skriver något till dig å mer än 3 ord.. Micke å Tina är tydligen fortfarande sur för en jävla skitgrej.. Tycker ja med är tråkigt att det ska behöva vara..

Men men ja å emma har de jäkligt bra nu. Varken vill eller behöver ha nå mer skit inblandat i våra liv!

Behandlar man mig med respekt å är ärlig så är allt fin fint! Men börjar man ljuga å hålla på blir jag sur snabbt för sånt tål ja inte som vissa har märkt! Men så är de vell för alla? Iaf dom som bryr sig om sina vänner å blir besviken när vissa beter sig som fittor..

Ja har aldrig blivit sur på någon om inte den personen antingen: inte hör av sig som personen sagt, inte ens förklarar sig, ljuger, inte svara på sms lr samtal, man har betsämt nått som sen personen i fråga skiter i å sen inte meddelar de.. det å ljuga är nog de värsta!

Varför bara inte vara ärlig?
Om det funkar nu utan bråk så bra men jan berättar inget klart man blir sur..

Ida sa...

Jonas, du e bah så skrattretande.
Jo jag vet det. Ja var med honom hela kvällen. Vi hade skit trevligt tills ni kom. Jan ville inte ens träffa dej. De va liksom du som började hela den här resan att ringa jan o typ skälla ut honom bah för att hans satt mig mej i hans kök o åt mat. Sen började allting.
Du avslöjar dej själv genom att säga, så länge Jan o jag umgås och är vänner så vill inte du va hans vänn. Hur bra vänn e du då ens från första början`? De va liksom DU som lade sej i,när vi började prata. Ska de vara så jävla svårt att förstå eller..?

Han vill inte att ni ska se att vi umgås för han vet hur du kommer vara. Tacka fan för det att han knappt vill snacka med dej för att ni bryr er att jan träffar mej o blir upprörda. Hur korkad för man va igentligen!
Tänk EFTER!

Och Varför ska jan berätta att han träffar mej för er? När han vet att han bara för skit från er. Och att du börjar tjafsa med honom om mej. Du blandar in mej i detta !! Ja skiter i er,men så fort ni drog upp mej i skiten så får ni fan skylle er själva! Och nu var det du som började prata med mej!
Av vilken anledning då???

HAHa tror du att ja ska be om ursäkt? haha ja trodde inte ni brydde er så jävla mkt,men tydligen ! av vilken jävla fucking anledning ska ja be om ursäkt hade du tänkt? De va liksom ni som startade hela jävla skiten om mej o jan!

Ja Känner Jan, jag vet hur han funkar, han HÖR av sej när han tycker det känns okej. Ja har inte vart med alla gånger ni har ring o messat honom! Ja har liksom inte BOTT hos honom.

Ni ska skita fullständigt i om vi umgås eller inte !
Ni va hans vänner, men sen upptäckte han att du BINDER dina vänner o tydligen går trykten om det oxå.
Men vet du, ja skiter it!
Ja skiter i er, men tydligen kan inte ni skita i mej.

Varför skrev du te mej överhuvudtaget? Vart vill du komma med..?
Du skrev att man ska behandla dej med respekt. Men vilken respekt gav du till Jan när ja satt i köket med honom o du ringde o vart skit förbannade för att vi pratades? Där förlorade Jan respekten för dej!
Ni få va vänner ja bryr mej inte. Så länge du inte drar in mej i skiten ! men de har du redan gjort!
Samma sak ni ni hade fesT o vart skit förbannad för att Jan ville gå på korgen mer mej. Så onödigt !


Jo den dagen Jan skulle hjälpa dej med båten sov han, sen vet ja inte vad ni kom överrens om, men de sättet som du gjorde att skriva ut han på FACEBOOK hur man kan sova så länge blla blla bllaa hur jävla moget var det från skala 1 till 10 ? Sen han kanske sa att han skulle hjälpa, men ja de försvann ju när du skrev ut han på FB för det fick han reda på av en annan tills han loggade in själv o LÄSTE när han hade vaknat !!

Varför brusa upp sej för ingeting? Du vet väl att han kan sova länge, o svarar han inte så HÖR HAN INTE!
Och sen blir du sur för ingeting när han SOVER.
Så blir du förbannad så hinner han inte ens förklara sej tills du blir sur o skriver ut han på FB å alla fattar vem du menar.
Jan e schysst när man behandlar honom schysst, de gäller alla.

Men asså Jonas.. varför ska Jan berätta för dej att vi pratar? Och om han inte gör det blir du sur?
ja förstår inte riktigt..

Du skriver o säger att om han o Ja skulle blir tsm så skulle de blir jobbigt för dej?
Är du helt pantat i skallen eller!!! Ohh du e så himla DUM!
Är du vänn te HONOM då eller när du säger sådär VAHH ??
TÄNK PÅ SAKEN JONAS!
De e som att Jan skulle säga, är du tsm med Emma så är inte ni två vänner!
Hur jävla patetiskt låter inte det!
TROR du att han VILL VA VÄNN MED EN SÅN IDIOT SOM HÅLLER PÅ SÅDÄR!
JA förstår han, men du har inte hjärna så det räcker att förstå det !!!

Unknown sa...

JAN BAD MIG OM HJÄLP MED SKRIVA CV DEN SÖNDAGEN!! JA HADE INTE BETT HAN OM HJÄLP!! FATTA SANNINGEN!!

JA BLEV INTE SUR FÖR HAN SOV UTAN INTE HÖRDE AV SIG HUR FAN SKULLE JA VETA HAN SOV?? Å HAN FÖRKLARADE INTE ENS VARFÖR HAN INTE HÖRDE AV SIG.. HADE HAN GJORT DE HADE SAKEN VART ANNAN!!!!

SEN HUR NORMALT DET ÄR ATT SOVA HELA DAN E EN ANNAN SAK!!

Å som ja sa förut hade han vart ärlig kan man inte bli sur eller hur!!

Å du ska be om ursäkt för du gapa å skrek på olivia på macdonalds å allt skit du sagt om oss!

De finns bara ett fåtal som fattar va jag å emma menar ang detta med jan.. han vet nog innerst inne men vad vet gud va han säger till alla andra.. Försökt fått han att fatta varför ja blir sur men han e så jävla TRÖG verkar de som eftersom ja både du nu och jan skriver så jag märker ni fortfarande inte fattar nada!

Å vadå rykten?? Du menar skitsnacket mellan typ dig jan å resten ni umgås me som med e sura på mig för en skitgrej.. å dom påstod att överreagera.. herregud!

Å den festen va de bestämt hela kvällen här men ni ändrade det efter.. å de va bara inte jag som blev sur.. va typ hela högen som håna er när ni drog så! Å ingen gilla dig för du försöker basa så jävla mkt! Å SEN HAR DU MAGE ATT PÅSTÅ ATT JAG GÖR DET??!! PATETISK DU ÄR!!

Å när vi såg er hemma hos jan ringde jag JA! Men inte fan gapa ja å skrek eller blev skitsur så de vill ja gärna veta vem fan som påstår!!? Jag ifrågasatte varför efter allt han sagt om dig å samtalet innan skulle han tvätta därför han inte kunda hjälpa mig som ja fråga om samtalet innan..

Ja hoppas verkligen att både DU och JAN fattar nu så man slipper höra nå annat! Vill helst inte behöva förklara bättre än jag gjort för till å med en 10 åring skulle förstå!

Å ja tänkte inte sjunka så lågt som dig å kalla oss massa skit men men..
Du är falsk, äcklig (tycker jan med har han sagt), patetisk å ful..
Sen tror du att du är så jävla tuff å tror du kan bestämma över andra..

Jag vet vem jag är å försöker inte vara nått jag inte är! Pröva det du med!

Du är en riktigt stor idiot med andra ord.. och om jan nu håller med om det du skriver så kan han ta åt sig också.. ja vet han sagt mkt skit om oss har ja hört, väldigt mkt mer än vi har fast skillnaden är att vi har sagt som det är men inte han!!

Ida sa...

Men herregud Jonas !
Jag vet sanningen gör du.?
Men om du inte blev sur, vad fan skrev du ut han på FB då? Läs en gång till på de du skrev o emma!

varför tar du det med mej för?
Ja men han hörde inte av sej för att han SOV ! Sen när du skrev ut han vart han arg och INTE hörde av sej!
Fattar du grunden till varför han inte svarade lr ska man slå in den i pannan på dej eller!

Du fattar inte att han skiter i dej för det du gjorde. Slå in det i pannan oxå.
Jag be om ursäkt? nää och vad ska du göra åt saken?
Tror du att du kan säga åt mej vad ja sak göra eller.. HAHAA tönt du e Jonas. HAha ja de e klart att bara ett FÅTAl menar, ni e ju dumma båda två!
Trög ? MHM ja undrar vem det är som e trög och inte fattar varför,när du skäller ut Jan för att han e med mej MHm.. Think About it!
Nä vi ändrade inte på det tyvärr, ja ville gå ut på krogen den kvällen och sen valde Jan att haka på, och sen gör vi inte så mkt sånt tillsammans, men ja förstår att ingen ville gmed i ditt CREW för så som du är!
Skulle vi vart OÄRLIGA o sakt att vi skulle hem o knulla o sova och sen ut på krogen eller för den festen va så jävla dålig!

Dej kan man inte va annat än oärlig emot!
Du ja skiter om du inte gillar mej, för ja gillar inte dej heller sen första början när ja insåg vem du var för TYP o de va lååångt innan! Och sen hurdu behandlade JAN! Du kan bah inte fatta hur många ggr och han försökte säga dej att han ville va hemma !
Du va som en jävla BOSS för honom!


Så du förnekar att du vart sur.. MM ja gör de du, förneka allt o fråga då inte varför Jan o jag vart sur!
Men Jonas, du SKA inte BRY DEJ om vårat liv fattaru!
De vi har sakt till varandra de ska du ta stoppa upp dej i röven med! De ska du skita i fullständigt!! De angår inte dej!

Du vi snackar inte SKIT vi talar SANNING vet du skillnade där eller.
En sann vänn som Micke S är mot Jan kommer du aldrig att hamna!
De e bara ni som bryr er om vad Jan o jag sakt till varandra!
Tänk på det!


Han vet redan allt o vet du vad han säger, att ja TOG hans ORD !
Ja skiter i vad du tycker om Mej det hör inte hit!
Ja tror inte att jag är ngt jag VET vem jag är!

De e bah du som inte vet vad ja går för o sen skyller på att ja tror att ja är ngt som jag inte är!
Ja du Jonas.. har du inget annat livän att bråka... ta o skafaen Hobby vet jag, sen fick ja inget svar på varför du skrev te mej över huvudtaget, de va du som satte dej i skiten o blandande in mej i detta oxå.

ta o skaffa dej ett liv Jonas, om du tror att ja sak säga förlåt så har du FEL!
Har inget att säga förlåt för!
Kalla mej vad du vill, ser du ut som att ja bryr mej lr

AHAHA jo oen sak till, Att Emma skulle spotta på mej.. Hade hon gjort det, HAHAHA då hade hade hon LEGAT NER

Unknown sa...

Asså ja orkar inte försöka förklara mer för varje jävel man säger nå till fattar inte! :@

Å du e så jävla störig på sms å när du skriver man där på macdonalds sprang du feg som du är så fort vi kom!! Du vågade inte ens titta åt vårat håll ditt kräk!

Men om du tror du kan få emma å ligga ner så har du fel! Men om du tänker fortsätta käfta om de kan vi ju ses å se vem som har rätt! mene då blir ju saken bara värre..

Om du bara håller din käft stängd så blir allt bra.. antagligen snackar ni med varandra om oss vilket inte vi gör..
Ja kommer inte skriva nå mer nu å vill inte ha nå svar från dig heller!!

Man ses antagligen ute nån gång så man kan prata vidare då du jan ja å emma.. om inte så håller du käften nu med detta skrivande!

Vet man inte så tiger man!

Å du som tror jan e sån ängel.. förra sommaren va han less på dig å åkte med oss å bada å hade ganska roligt me en tjej.. å samma sak höll på hända igen för inte så länge sen.. men de visste du vell redan.. å jan ja antar du läser detta så snälla FÖR HELVETE förklara för din tjej hur de egentligen ligger till.. de kommer fram förr eller senare ändå!

Finns nog fler som läser detta me ang dom som nämns.. på den fronten är de heller inte riktigt som ni tror!

Men ja skiter i detta nu ja har annat å göra än försöka förklara för folk.. meningslöst!

Ge fan i oss så ger ja fan i er!

Å ida ja skrev till dig för nånstans trodde ja annorlunda än de jan sagt å att du kanske skulle förstå.. men ja ber så mkt om ursäkt för så fel ja hade!

Tänk på de du..
TACK Å HEJ!

Ida sa...

HAHA du e ett stort jävlapsykfall Jonas.
Ja skiter i vad du säger om Jan, Ja bryr mej inte !
Och vad får dej att tro att ja ska bry mej om de du säger.
Vad du säger bryr ja mej inte ett dugg om. Du skrev te mej!
ja vet att ni läser min blogg för ni har ett sånt himla tråkit liv!

Att du o Jan bråkar, har inget jag med att göra!
Du vill bah att vi ska bråka igen därför håller du på, men du e lika misslyckad som resten!

Ja har alltid skitit i dej de e bah du som håller på !
O jag säga förlåt o prata merd er?:S Ehh vad ska ja prata med er om. De e du som skapar bråk men du kan inte inse det ! Hade du inte skrivit från första början eller ens börjat bråka med Jan om Mej, ahde detta inte hänt. Men ja lider inte ett dugg, de e bah du som e förbannad ja HÅNAR åt dej som resten HAHAHAHAHAAAAaaaaaaaaa!
Du e bah en stor jäva tönt så vill få alla att krypa på sina ben åt dej
HAhaa glömm det Äckel Jonas!
ja har inget med er att göra och du inte med mej o Jan heller!
Så den som ska lägga ner sin käft e fan du INTE JAG!

Lämne mej i fred för i helvete