söndag 20 februari 2011

Bra helg:)

I torsdags for ja te kussen :) De va jätte trevligt o träffa henne, vi åkte te stallet o pysslade lite:)

Sen kom ja hem, va ja trött. duschade o sen for ja te bästa tjejen Lovisa på middag med fella o sussi:)
De va as roligt.:)
PÅ lördan, tog ja pappas bil o åkte te kommunen o träffade min fd kollegor o vänner.
De va supper <3 =)
Sen åkte ja te tränningen o sen gjorde ja en kulipytta o ja gjorde illa nacken så det knackade:(
Ja hade jätte ont o ja grinade nästan.
kom hem tog en bad o sen somnade ja på sängen o de hade ja ondare:(
Kunde inte vrida huvudet fullt ut o de spände i ryggan o bröstet.
Den kvällen vart inte så bra tills Jocke som ja har träffat lite kom in te stan och fick umgås lite med honom så ja kunde tänka bort smärtan:)
de va jätte bra <3

Va uppe ganska länge o sen idag drog ja te syrran så hon fick hjälpa mej att installera om hela min W7. De tog drygt 1 timme, så hon har min datorn nu o ja hennes:P
Hon pysslar lite med saker på den hehee.
Ja fick ta lite voltaren gele då Jan skiter i den som ja har hemma hos honom.
Så värken släppte en del när ja kom hit, o syrran har en stor säng och då va ja så sugen på att göra kulipyttan o tränade lite. Sängen va mjuk o de e lättare än på ett hårt golv utan stång att ta stöd på som man brukar göra:) Träningen var super kul i Lördags:) fick göra min älsklings moves hehehe suuuper kul !
längtar tills nästa! Och då kommer vi hoppa på stången:P
får se om de blir träning då på att vara upp o ner. Ja hatar det, men ah de ska väl gå bra !:D

Ikvl händer de inte så mkt, pilla datorn lite när ja kommer hem om inte kl blir för mkt annars kolla på en film :)
 Här kommer mitt klipp på kuli pyttan och en klipp vad man lär sig på poledancing bland annat =)
ja ni vill inte veta vad ja fann under min syrras kudde xD





 

Inga kommentarer: