onsdag 16 februari 2011

Varför....?

Vad har ja gjort för att förtjäna dehär..?
Hur kunde ja va så lurad?
Ja kan inte glömma, men jag vill glömma..
Vill inte ha all smärta.
Denna månad kommer va krisen, lika mkt som förra.. de kommer inte gå. Ja kommer inte orka.
Funderar på lördag. Men ja ska inte tänka så ! Ja vet förlåt.
Men du vet inte vad ja tänker på. Ja har en vodka flaska som väntar på mej.
De resterande spar jag..
Hela min ekonomi kommer att rasa, de får bli som de blir.. Ja orkar inte med någonting.
De ända ja tänker på nu är mina underbara katter.
Hur kommer dom att klara sej? vad kommer mamma göra med dom?
Dom håller mej vid liv.
En gång när ja hade gjort det, låg ja i sängen o gosade med Busan. De va de sista ja ville.
Att sova med ngn ja älskar så himla mkt.
Men på ngt sätt va de ngt som gjorde att ja ändrade mej. Ja gav det en chans..

Men nu.. nä ja orkar inte ge chanser.
När ja blev jagad av dej på vaksalagatan, kom ja försent till mitt mötet.
Vi började prata om mej. Ja grinade. Ja som aldrig grinar för ngn..
Dom på unga vuxna undersöker mej nu..
Även om ja skulle ha ngt så skulle det inte förändra ngt iaf..
Fick 2 läkar besök samtidigt. Ja har inte ens pengar till att gå på dom..Räkningar ligger på hög för Akademiska.. Ja måste sluta gå dit för ja har inte råd.
Har typ ingen koll på något.. Nuär min mobil spärrad. Får tanka på min kompis 75, men av alla sms kommer pengarna att försvinna fort...

Sist.. då såg ja dubbla wille. Ja va helt tömd på energi. Orkade inte gå. Satte mig i snön o bara villa ramla över, men ngt höll mej kvar. Du visste vad ja skulle göra.. ändå fattade inte du riktigt lr rent av sket i det.
DU ville komma sen o se mej, men mina ben orkade inte bära mej när ja kom hem igen o slängde mej i sängen. Ja orkade hämta kattsakerna i hallen trots att ja knappt orkade inte bära mina ben, men ja visste att mamma skulle bli arg därför gjorde ja det.

När ja hör låten ja lyssnar på.. kan man ibland tänka skulle ni göra så för mej?
Nää No way.Ja vill veta vad som händer. Men de e omöjligt att veta.
Ja känner mej redo som om mitt hjärta inte orkar pumpa.
Ja orkar inte höra mer, ja orkar inte lyssna på gnäll, orkar inte höra dej ljuga längre.
Ja orkar inte höra din brummande bil. Blir ständigt påmind.
Och mitt fel att de blev såhär?

Varför har du inte skällt på honom om de inte var så?
Varför skyllde du på mej att de va mitt fel att du jagade mej?
Varför fick ja aldrig höra dej prata med henne?
Varför fick ja aldrig se sms?
Varför svarade du bara att du inte orkade o sen skyllde på mej?
Varför var du så ego trippad och varför manipulerade du mej?
Varför gjorde du så med henne?
Vad gjorde jag för att förtjäna dej?

kommer aldrig få svar,för ja vet vad svaren är.
Du är för egotrippad och du vill behålla din stolt het och ditt rykte.
Du vågar inte vara ärlig helt enkelt så du drar vita lögner och ja var så dum att ja gick på dom mer eller mindra. Ja valde att inte se dom för att bevara de som fanns,

men vad gjorde du för att bevar det som fanns???
Så fort ngn e snäll mot mej så godtar ja det för att ja tyckte om dej så himla mkt.
SÅ ja vart ju blind. Ja såg inte de där, men de kom.. ja såg dina signaler och ja kunde läsa dom, men de lsutade alltid med att ja fick skiten ja grinade som fan o du bah vart förbannad. De e din styrka.
Blir arg o göra den andre ledsen så vinner du kampen.
Denna gång gör du inte det.
Du förlorar





Kommer antagligen skriva mkt, för de känns väldigt mkt nu i mina tankar..
Men de värsta e inte över än, det kommer...






Inga kommentarer: