onsdag 27 oktober 2010

Riktigt Less

WTF ska man börja..
Dom som har gjort mej illa, tar inte jag emot med öppna armar. Aldrig i livet! Sen har ja sakt att ja inte vill ha en jävla frågesport. Om man frågar betyder de fan inte att man bry sej. Varför kan ingen fatta de? så om det kommer en personen till dej som du knappt har pratat med, helt plötsligt frågar dej hur du de är o allt sånt. Tänker du Woow hon/han bryr sej. Sen när du berättar för personen hur de är, så får du höra allt sen dagen efter och personne har vänt på allt du har berättat. Nä du ja skulle inte tro att ja håller på så. Ja har lärt mej mina misstag. Bara för att man frågar betyder de inte att man bryr sej, Det kan va helt tvärtom.
De beror på vilken relation man har till personen som frågar. Känner man att man inte har en bra relation vf ska man då berätta? Tror personen att allt ska bli bra då lr om mna vart osams? nej de krävs mkt mer än så men ingen fattar ju det.

Sen att man för höra att de e mitt beteende som är illa, så om ditt vore bättre än mitt?
Ja har ingen jävla adhd. Isf e de du som har det!
Om man har det är det ett problem, och det har ingen tagit hänsyn har ja märkt. Bara där visar ni er vart ni står ngnstanns i mitt liv. Ja e inte vänn med dom som gör/har gjort mej illa.
Så fort man säger till ngn låt mej va, lr frågar inte. Nå då har e man vickad i skallen o allt de där.
Så less man blir.. Ja har sakt IFRÅN, ge fan i att fråga. NÄ då e det sen mitt problem för det beteendet ja har. Men vem var de som inte kunde att man sa ifrån? inte så jävla konstigt att ja lägger all skuld på mej själv när alla ankagar att allt e mitt fel till det jag gör.
en vart fan e grunden till det hela då? har ni ngnsin tänkt på det? Nej ni ba fortsätter lägger skit.

Varför kan ingen förstå
Det finns en grund till allt man säger och gör. Varför kan ingen se det för

1 kommentar:

Katt-Morsan sa...

http://www.rbu.se/start.asp?sida=7240

här kan du läsa om ADHD, vilket du har,, Många som jag har träffat misstänker att du har ADHD, du ser inte dina egna fel och då måste du skylla på andra så du får en syndabock, det är precis vad ADHD är, och att man tänder till ganska lätt, vilket du också gör. så fort någon säger emot dig så blir du rasande...

Så sök läkare för ditt eget bästa.. få medicin, det är inte bara du som skulle må bättre, även dom runt omkring dig..
har en vän som har ADHD och han håller med mig.. dina "symtomer" som du har hade han...
så säg vad fan du vill, men ADHD har du!!! o komemr ha det resten av livet, du kommer få det svårt resten av livet så länge du inte gör nåt åt saken!!! så är det bara.. TAKE IT OR LEAVE IT