lördag 2 oktober 2010

Älsklinge hemma

Sådär, medans älsklingen min var borta tog ja en spontan tripp til sthlm =)
Köpte hårförlängning, Äntligen! Mmm älsklingen like it :P
Han som chatar att ja ska spara wooow på ett dygn har mitt hår växt många centemetrar:P

Träffade Lovisa o vi åkte gemensamt hem från sthlm. Sen ville hon ha hjälp så vi åkte te Enköping.
Bensintanken lös o hon glömde kolla bensinen, men vi kom iaf till enköping. Och sen letade vi efter en mack så vi snurrade runt där inne. Tills lut fann vi en =) Sen åkte vi he o ja kollade på film o sen sov.Men ja kunde inte sova. Min första natt ensamhemme utan Jan på många veckor.
Ja låg iaf på hans sida av sängen så ja kände hans goda lukt när ja skulle sova ^^

Igår kom gubben hem. Han skulle skjutsa hem Sören, så det blev att vi sov över där =)
De var trevligt, dem bjöd på vin o gin =)
Vinet var facktist gott. Har nog börjat bli en vin kvinna kanske mhm de som brukar smaka illa, men de här va billigt hehe 50kr per flaska och de fall jaför i smaken.Mmhm dyrt e inte alltid bäst för mej:P
Ja e billig i drift. Kände inte ens av nått. Ba i början ev vinet, men sen försvann det. o kom inte tebaka:P
nu e jag hemma, väntar på gubben, så ska han ge tobbe pengar för Jan har en vinterbil =)
Kanske blir min första bil:P när ja fixar körkortet =D

Här kommer lite bilder =)
Dem som skriver dumma komentarer e bah avundsjuka för att dem inte ser ut som mej;D




Inga kommentarer: