torsdag 28 oktober 2010

Jag vet vad jag är, inte du

De va ett jävla tjatade om de där jävla adhd. Ingen känner mej bättre än jag själv.
Ja har inget adhd ! alla har ngt i sig. De finns ngt som heter ADD, de e en mildare variant av adhd.
Du kan för fan inte säaga att jag har det när du inte vet!
Jag vet vad jag är och de gör fan inte du.
Tänder till? herregud... klart som fan att man blir arg när ngn anklagar en, e de så svårt lr? när då har man adhd. Kolla på dej själv isf. Och pratat med personer? ingen annan kan säga att ja har adhd när personen inte känner mej lr ens vet vem jag är. De va de töntigaste ja har hört at andra personer säger att du har det när dom inte ens vet/ lr känner mej. Kan intesitta o säga vad jag har för berkymmer.
De gör mej ba ännu argare på de, va inte anonym, klart som fan ja vet vem du är. Så barnsligt.
Det är bara elakt att säga saker om en person när man inte ens vet hälften o de kallar ni vänn o hjälpa? Ja skulle inte tro det. Jag känner en som har adhd. Han kan inte sitta still, han har koncentrations svårgheter och är hyber hela tiden! Ja e tyvärr ingen sån. Och sen göra mej till synabock? är du helt dum i huvudet lr.
DE vad för fan du som bråkade mej med. Jag sa åt det!!! Låt mej vara, jag ville inte svara på din fråga och då skrev jag det angår inte dej. Nä då e det mitt fel och ja gör mej själv till synbock. E du dum lr? Ja e för fan i helvete smartare i huvudet än vad du är !! Du kan inte ens räkna matte utan att använda en miniräknare !

Jag e riktigt less på dej DU! DU gör så att ja ska känna mej skuld till något som du har gjort.
Fortsätter du, så är det jävligt synd om dej ska du veta! Du vet inte vad jag är kababel till.
Du gör mej mer o mer förbannad ! När du håller på hela jävla tiden!
Ja har sakt åt dej LÅÅT MEJ VARA! Kan du inte fatta vad jag säger lr ska ja slå in pannbenet på dej?
Du komer aldrig va min syster så som du håller på. Ja kommer aldrig ha kontakt med dej !! ALDRIG!



Jesica Wennmane ni tsm eller e det slut,??

Igår kl. 00:15 · GillaSluta gilla.Ida Wennman End
Igår kl. 06:13 · GillaSluta gilla.Jessica Wennman Men varför håller ni på som ni gör nu då? Sover ihop, o så? De gör de hela bara jobbigt ju. För er båda. Förstår inte. Ej första gången ni gör så här.
Igår kl. 09:28 · GillaSluta gilla.Ida Wennman Fråga inte. Angår int dej
Igår kl. 11:58 · GillaSluta gilla.Jessica Wennman e du helt vrickad eller??
ta o träffa en läkare o skaffa medicin till din ADHD om du nu har det... du e så jävla kaxig, så fort man frågar nåt så svarar du så jäkla stöddigt... börjar lessna riktigt jävla ordentligt nu..

 
När gjorde jag mej till en syndabock?
Kan du se det?
Säger det en gång till, jag sa åt dej,, låt mej vara och det angår inte dej.
DÅ gör jag mej själv till en syndabock. Och detär mitt fel. DET VAR DU som bråkade med mej !
Då får du fan ta konsekvenserna fattar du inte det lr? NÄ tydligen inte, men nä nä ja får skulden till allt.
Inte denna gång.. fan ta dej ditt jävla luder!
Gå ner i vikt så kanske ngn "Älskar dej"
Och du, snacka inte med mej om mina vänner lr familj !!! Du har inte i min familj längre !
Hur fan kan du se att ja e kaxig? DU kan inte se !!

3 kommentarer:

Katt-Morsan sa...

har inte sagt att du gör dig sj till en syndabock. jag sa att du måste ha en syndabock.. istället för att se dina egna fel så skyller du på andras fel.. det är o hitta en syndabock...
ta o lär dig o läsa ordentligt för fan.. inte så konstigt de blir jämt bråk med dig när du inte ens fattar vad man menar men det man säger eller skriver..

Jag skiter i om du inte vill ha nåt med mig o göra, för jag tänker inte acceptera ditt betteende du har mot mig, och en vacker dag kommer du inse vad fan du håller på med.. o varför... eller ja, får väl hoppas i allafall..

ha ett bra liv syrran, om du nu lyckas få det mitt ditt jävla humör..
Ha det..

Katt-Morsan sa...

ja behöver inte gå ner i vikt så någon kan älska mig.. så jävla fjortis bettende o skriva så, o sen skriva luder..
du e ju kaxig, alla kan se det, sättet du skriver på...
vadå du har inte i min familj längre? kan du inte prata svenska eller.. haha
kommer vara syskon resten av livet vare sig du vill eller inte... sen att du inte vill ha kontakt med mig e en annan sak.. men syskon kommer vi alltid o vara.. tyvärr.

en sak som du måste lära dig är att man är alltid 2 som bråkar.. men du e för omogen för att fatta det..

Ida sa...

Du e bah för dum. Kan du inte komma på bättre lr?
Kaxig, och omogen? Så då e du bättre än mej då lr? Ja undrar vem det är som älst. Jag kan iaf åtminstånde tänka.
Och tror du at tjag tänker acceptera dit då lr?
Du lyssnar ite ens på vad jag säger. SÄger jag låt mej vara, så fattar inte du det. Skyll dej själv. Jag lider inte. Bara glad för att ja slipper ha ngtmed dej attgöra. DU har visat din dåliga sida så det räcker! Att jag reagerar såhär e ju pga dej. Skyll dej själv, Kom ihåg, det var du som börja ! Alla vet det som läser detta och bara skrattar, för de e fan då roligt! Glm inte ! Du finns inte i mitt liv mera, behöver inga sånna som dej i mitt liv!