torsdag 21 oktober 2010

Still going On

Hänt massor, jobbiga saker.. men men vad e livet utan allt jobbigt?
Just nu e jag hemma. Ska köpa kattmat och kattsand, men de e så jävla kalllt !!
Ingen help lär ja få heller nene här får man gott allt klara sig själv. Och det gör jag också hoppas ja..

Tog en liten roadtripp de Västerås i förr går tror ja de va.
Tiden går så snabbt så man hinner inte med, med nånting.
Imorgon ska jag iaf dricka vin med Emelie:D
De ska bli trevligt, vi har inte sätts på ett tag.
Det är väl dags nu.. blev erbjuden att gå på bio idag, men ja nekade..
Kunde lika gärna ha gjort de för att slippa va här, men nää ja orkar inte.

Har också gott o lagt mej jätte sent den här veckan.
Imorse drömmde ja mardrömm:(
Drömmde om min mormor.. Saknar dej Mormor, ja hoppa du finns här omkring mej!
Mina händer fryser.. man kanske ska börja röra på seej, men de e så jävla kallt...

Inga kommentarer: