torsdag 27 maj 2010

Känsliga gamla dagböcker



Orkar inte...=(
Tors 6 jul 2006 15:06


Ligger isolen o lyssnar ja på de Gammla. Fonky. Pallar inte livet. Mår Skit, ja faller sönder i små pussel bitar. Vill inte leva såhär.. Allt går Skit. Ja e så förvirrad,vet inte vad jag ska göra längre.. Jag vet vad jag vill. Ja e sviken. Men det får jag ta. Fan för allt. Dumma mig... Finns ingen kärlek.. Mellan josef om mig ja vet inte. Han e allt ja har just nu o koffe. Orkar inte leva såhär.rökte 7 cigg igår. Helt otroligt. Ju mer ja röker destå sämre mår jag.. Ja kommer aldrig att bli frisk.... Hatar mig själv så mkt.. Låt mig vara..


ja överlevet väl?
Tors 29 jun 2006 21:11



Fonky fresh - Välkomnar ljuset
ja kom till mig snälla, skulle må så bra av det
Snook - Har du tänkt på din egen begravning

Ja finns någonstans där, ör inte långt borta från det, det har ja alltid varit.
SÅ länge ja lever så tänker jag på det.
Ja, ja ska inte säga så mkt.. för det finns inget att säga.
jo jag har ont imagen för att ja är hungrig, ska svälta mig själv.
förlåt mig

imorn ska ja till Java, måste äta då, för ja blir bjuden efter jobbet, Ganska snällt.
Sen, nee.. ska inte äta sen..
går på min medicin nu.. tror inte de hjälper så mkt.
isf behöver ja stänga in mig själv om det ska hjälpa för att inte få kontakt med det sociala livet o leva i fobi för människor.
Ja kan inte ta hand om mig sj ävlv, faan ja kommer att falla ja har fallit
förlåt, men ja föll ner i gropen igen
behöver cvara ufredn, ska dra tilll en jälvla bron, så kanske ja kan tänka lite klart.

Pain its hurt
Mån 1 maj 2006 12:50


I hate pain, just hate it

träfafde Coffe igår..saknar dig jätte mkt, men du lämnade mig där=/
Men ok, ja vet varför.. o sånt det är ingen fara. Jag drog till bussen sen, till Lovisa, å ångesten bara kom..
tänker inte skriva ngt mera
valborgen blev inte så lyckad, blev snuvad på polisen på bryggan nice BAJSA
hällde ut all öl. som försvann..ska sno sprit hemma o supa för mig själv..
ja åker hem udag fresten hj har haft det bra=)

den äter upp mig levande
Mån 20 feb 2006 20:50


ja är riktigt rädd nu..
den vill bara äta upp mig.

Den kommer att äta mig levande, den kommer att slua mig, sne ligger jag där i min säng, gör ingeting, ser inget. det ända ja gör är att tänka. det gör ja vrja dag.. det är min dagsrutin att tänka. Det är den ända vettiaga ja gör. iaf den är helgen som vart, så har tänka vart de ända vettiga..

Det är köört..
Totalt jäval mörker..'
förlåt..

Vågar inte prata med dig, för ja blir rädd för dina svar.
Det gör mig ledsen, lika yesterday and today it make me sad
And It will

JA är värre änvad du tror..
ja klara mig..I allways do

JA kommer inte göra ngt på hela veckan..
ja vill inte göra ngt..Vill bara ligga här..
Är osynlig idag med, ja vill vara det.. leave me alone

Ja är ändå osynlig för min Pappa..han är mitt problem..
han märkte ingeting igår, ha frågade inte varför åt inte du ? Mamma ringde mig igår kväll
hon sa, att hon hoppades på att ja kommer att äta..
hon märker att ja inte göra det..min aptit är inte så bra..
vart lite oregelbunden..men who caresbot me only my mother and mine friends

kl 20:45

ja försvinner snart, ja orkar inte danny..than u
förlåt mig förlåt
ja klara mig inte nu förlåt mig robban..
vänner, ja orkar inte kämpa,,tänke vänta ut mig tills ja försvinner
ni kan inte hjälpa mig livetär inte roligt
mitt liv har inte vart roligt
vännerna försvann, kompisar blev elaka dom FD kompisarna
Familjen går dåligt
kärleken är död
jag är död (tycker jah)
jag ler inte, jag skrattar inte, jag s'ger inte mkt, ja äter inte, ja har skadadt mig ida, ja pallar inte nu..
snlla tyck inte synd om mig för fan !.
Hata mig..bara

hela ja är ett stort sår..

ute på natten
Tis 15 nov 2005 16:08


bråkade hemma..jävla ****** !!!
varför ???? du `? acceptera bara att det är SLUUUT !!
mamma skrek jag skrek !
kröp ihop på golvet hållde för örorna, tog lite saker. stack ut. kl var 23.30 ungeför.
gräät o gräät..
gick in i pappas trapp- gjorde lite saker dääär, sommnade.
kl var halv 2 på natten..
pallade mig hemmåt..

somnade vid 2 halv 3
kl 7 ringde kl till skolan.
ska jag gå lr int ? den blev halv 8
neej ! ja ska inte vara hemma! vill inte vara hemma.
jag gick till skolan. Har lektion nu..orka...
vill hem. somnad epå lektionen. så jäävla tröött..

faaan, saknar mitt gammla jag..väntar mig problmem.
Mamma säger att hon ska vara hemma i helgen. alltså ingne Malung:(
blev så jäävla argg! kommer vara det hela helgen om hon är hemma..

oohh.. har tröttnat på allt skiit..
måste säag ngr posetiva saker iaf..

Pratade med den gulliga ((( Jimmy ))) så söööt :P
har facktist saknat din fiina rööst :P
hihiiiii =)

puss på dej:P

ska hem nu...
haft de lite kul trots allt, fast man e deppig precis som vanligt.
assåå min psykofall får faan göra vad hon vill med mig.
skolsyster vet allt. han frågade jag svarade..
och1 gör vad du vill, tänker stämma GRÄNYB SKOLAN!
mådde piss där i 3 hela år pga jäval fitt ercia å dessis hoorungar !!
tänker stäma på 10-15 tusen kr..
brottsoffret ska hjälpa miig..
ska säga de till henne..
ingen iG-skolan hjälpa mig. berättade min djupa hemligheter om att ja gör illa mig själv. hon gjorde INGET ! allat bråk som var däär. nää dom gjororde inget o ja mådde sämra å sämre o sämre nu självmordbenägen..

omskakad
Sön 30 okt 2005 19:05

Igår 22:29
var tvungen att ringa polisen.. thomas kom till mig
ja blev rädd, han sa ngt å ja blev rädd..
var ledsne å ja skakade.
syrran kom, sen kom grannen.. kändes skönt
ppolaisen tog ut thomas. nu är han här, men grannen.
det är många här så de e bra...

mhmm... lite omskakad för händelsen.
ingen har slagit mig lr ngt, men ja blev rädd å ledsen å då kom mina fantasier upp
jag hatar miina fantasier..!!!


kl:0106

dom hämtatde honom nu..
nu kan ja gå hem.
fick smaa lite spriit hehe..:P har ont i huvet:/
faaan vilken dag:(
fick en extra kick av madde å mimmi, behöver dom orden
tanken på att ja hatar min pappa, mne ja kommer alltid att vaar negativ när jag e hos honom, det kommer aldrig att funka mellan osss..
hon sa att aj ska sluta tycka synd om mig. tycker jag synd om mig ?
ibland kanske å ibland int

får väl sova gott inatt sen, KAN inte
min syrra sover hos mig.
sak inte prata för mkt..


heejjdåå

[19:04] - Via WAP
Sitter vid köket o väntar.

jag lever . . . . . . ?
Sön 16 okt 2005 10:50


happ, igår ahd ejag kul. Jag var lite glad iaf, tänkte int så mkt på micke eftersom ja var sysselsatt..men visst han finns i mina tankar. han e lycklig nu när han har sitt ex tillbaka. W8..O_o
mhmm...kollade på när livisa spelade match mot Åland i innebandy 2-2 :P:D
braavvoo !! :D
ja säger ju att jag ska låta killar vara..vissst, ja kan int göra det..
ja är beroende..skickade msms till danne, om vi kunde satsaigen.. han skulle
fundera på saaken.. blir aj sårad så gör ju de inget..
Sen john ringde mig igår. ville att ja skulle åka till örsa + ngr polare.
ja d ekan ja väl sa ja.. får se när ja åker dit då..
Träffade dom på Zebra en gemensam kompisar till Lina.
igår var fella å jag ute.
EN jälva psykopt skrämde liver ur oss. Han kom ut ur buskarna å sen sa han, baar små tjejer, så gick han in i busken igen:S
ja gick en proenam. puffade, sebba såg man. han åkte förbi å fuckade
hahaa. han skoojade bara:P vi smsade lite.:P
Seenarre på kvl kolalde vi på GOTHIKA
Linda skrek å jag skrek:P ÄLsakr den filmen !:P

kände som livet av mig sjävl i den filmen..
ajaa.. ska tänka posetift.. Har vart ganska negativ som ngr veet.
ja å fella gick sen på natten. Gick en promenad. gjord eli buuuss:P
gick in på en tomt å hoppade studsmatta hahahaa...:D efter GOTHIKA

vi skrerk å allting kl var väl typ 00.00 lr ngt :P vi kom hem lite över 12 på natten:D
sen så, ja gic vi runt. haha ja var lite räddd:P
troode gubben i skogen skulle komma:D
men men.. vi knackade på gubben som skrämde livet ur oss, sen gömde vi os i buskarna:D ahhaaa:P roligt de var:)

asåå shiiit....de går int. kommer aldrig att gå, :(
ja kan int vara ensam.
Ja bara gråter då...busan är räddaren i nöden..

ligger i min säng. gråter på nätterna, kan inte sov, nära så nära, men ja rispar int mig neej ! va nära för ngn da sen. men n.. asåå igentligen ? varför skriver jag det här ? ni behöver inte veta.. mne ja bryr mig inte m ni vet i DOnt CARE !!
bryr mig inte om ett skit ja gör inte de. i dont

de går inte. jag kommer aldrig kunna klara mig ur den här skiten
ja kommer aldrig att må bra, för ingen kan hjälpa mig
Ja säger de själv till min r psykolog. ingen kan HJäla mig....
dom här tankaran kommer alltid att sitta kvar i mitt huvud. dm kommer aldrig att försvinna.. aldrig.. å ja kommer alltid att vara såhär ALLtid........

1 kommentar:

Katt-Morsan sa...

hur fan du säga att du hatar din egen pappa när allt han har gjort för dig är att stötta dig så mkt han kan???
vem var det som betalade din student? inte var det mamma din?
vem var det som hjälpte dig med körkortet? inte mamma din, vem e det som har gått på alla dina skolmöten som du har haft, dagis, förskolan, lågstadiet, högstadiet och gymnasiet? inte var det mamma din.. vem har gett dig pengar när du har frågat? jo din pappa, vem har hjälpt dig att betala räkning som du inte har kunnat betala sj? jo din pappa.. och ändå så stod det att du hatar din pappa.... du vet vem jag är men vi träffats inte så ofta längre, vi träffades när du var liten.. sen fick jag höra av någon att du hade sagt till nån, vet inte vem att du tycker att göran köper din kärlek, vilken kärlek, han får ju ingen av dig!! och nej, han köper inte din kärlek, han hjälper sin dotter med det han kan o allt han får tillbaka är skit ifrån dig.. tycker du ska uppskatta de göran har gjort för dig istället för att hata honom.. du e 21 nu o ja trodde du var vuxnare än så... tragiskt