onsdag 26 maj 2010

. . .


Det finns så himla mkt känslor kommer upp i skallen på mej..
De finns inte många som förstår mej, inte många som förstår hur ja känner varför ja reagerar så som jag gör. Då måste man känner mig o veta vad som har hänt för att förstå.. men iaf.. Wille o Willma kommer tillbaka<3 Saknar dem så mkt o ligga o gosa med Wille i soffan hans som älskar det, de e min lilla bäbis.
Han kunde inte ta hand om dem av ngr orsaker.
Dom orsakerna svider o gör ont o det trodde ja aldrig om honom.
Känner mig så himla sviken=(

Men ja vet varför just nu o de gör ännu ondare, men sen om det stämmer de vet ja inte, men troligen. För ja har inget förtroende nu..
De går inte att beskriva hur ja känner mej just nu..
Varför ja känner såhär e för att ja tänker enormt mkt på hur personen är som person och hur personen tänker. Ja vet det nu O de sårar mig.

Inte så konstigt att allt ja vart med om påverkar mina hormoner o gör säkert att de aldrig hänt ngt mellan Jan o mej.. om det inte e ngt fel.
Mitt tänkade hatar jag.. varför tänker jag så jävla mkt?
Är det för de ja har varit med om o gör mig uppmärksam på dom ja tycker om och gör mig försiktig?
Mn hjärna håller på at sprängas just nu.
Ja har ingen lust för ngt..
Hur ska de bli på fredag? de kommer inte bli som förr.. inte vad ja känner just nu, men allt hinner att förändras.
Ja skriver vad ja känner. För det finns så himla mkt ja vill få ut.
De går inte att ba prata om det, de blir alldeles för mkt.
Finns massor kvar, men ja orkar inte.

Ja Älskar dej Jan, att du står ut med mig gör du för att du älskar mej så himla mkt, du försöker förstå mej, o vissa ggr förstår du verkligen hur ja känner mej, du har vart med om hemska saker du oxå. Du har ingen pappa, o förlorade honom när du var 10år, du fick bo på olika hem o bland annat P12. Ett hem i Storvreta fick du knappt gå ut o äta dej mätt. Ja har inte vart med om ngt liknande med andra händelser som är oxå illa.

Du e mitt hjärta o de kommer du alltid att vara!
Nu längtar ja tills missarna kommer.
Tänker aldrig ge bort er! Aldrig ngnsin !

Inga kommentarer: