fredag 28 maj 2010

. . .




Idag började jag halv6.
Fick köra swingon imorse. Pär ringde o frågade mej. Klart att ja säger ja :)
De gick bra som vanligt fast de vart lite fel körningar för ja körde de gamla systemet. Men de ordnade sej.
De va det ända som gick bra på jobbet att ja fick köra den.

Synd ba att inte min kära vänn jobbade idag. De hade nog vart skönt om han jobbade, men han var ledig. Men på måndag blir de andra bullar =)

Annars idag.. hur mår jag?
Nä ja venne. De gör så ont. Det känns som att älska ngn som man inte kan få.
Hela mitt liv har de bara varit trasiga vingar. Hur länge ska de fortsätta?
Varför kan ja inte glömma ?
Nä bara för att ja blev sviken. O de känns som ett hugg mot hjärtat annars skulle ja inte vart ledsen i 2 dar o Jan fick komma o trösta mig o lägga e varm hand om mitt hjärta o själ. De räcker! Ja orkar inte bli sviken ngn mera=(
Ja klara inte det, Ngn ja tycker om, de blev för för mkt. Har blivit besikeb ett antal ggr på så kort varsel, men de e inte samma som sviken.
Känns som att ja bah ältar om samma sak hela tiden..

Va ska man annrs skriva? vad ja har gjort. Ja, e inte mkt. Sopat, ätit, tankat, åkt lminibil, ätit, rökt o sovit 2h på soffan o nu sitter ja här. O jan skruvar med bilen. Han fixade stylings lysen. Sen ikväll ska ja få köra lite.

Imorgon blir det Poledance med lovisa=) O ja träffade henne under passagen idag på morgonen =) De ska bli kul.
O mamma min fick pengar av mig, fast ja inte kunde. HOn bad om en hundring till o ja, ja kunde ju inte säga NEJ!, Varför kan ja inte? jo för ja e sjukt snäll!
Tom Jan tycker att ja ska lära mig att säga nej till henne. kommer ja ngnsin att lära mig säga nej te henne?

Nu längtar ja till Willma o Wille <3
Ha d

2 kommentarer:

Katt-Morsan sa...

Om din mamma ska ha pengar så lär du ju ge henne pengar, om det är nåt ni har bestämt varje månad.

och jag tycker lite synd om dig eftersom du fokuserar allt på jan, du säger att du är så trygg med honom o allt sånt.. det är itne bra, hur ska du klara livet utan jan om det tar slut igen?

och på din blogg så låter som att du är kär i någon annan än jan, o är du det så tycker jag verkligen att du ska dumpa jan, för ingen kille försenar o bli lurad på det sättet...
och sluta skriv att din själ e sönder, bla bla bla.. de låter bara patetiskt!!!! red upp ditt liv istället..

Ida sa...

Kan man inte för att man är arbetslös och inte får in ngr pengar så kan man inte. förran man för pengar.
är inte det menningen att man ska va trygg i ett förhållande?
Nä tyvärr ja lurar inte jan. o om du klar så mk på de ja skriver, behöver du inte ens läsa, ja skriver vad fna ja vill och om du tycker de e patetiskt gör de då, so what? de e ba du som bryr dej, ja skriver som en öppenbok, precis som alla andra. OCh yes, ja reder upp mitt liv åtminstånde försöker, men de ska du skita i