tisdag 25 maj 2010

Mina tankar som surrar förbi

Jag halv ligger i soffan o tänker på det som har varit.
Varför?, varför ska ja alltid tänka på det som har varit? det gör bara illa mig.
Är det något som fattas? Jag har ingne aning. Det känns konstigt bara.
Tänker mycket på Micke, de lilla vi hade. Vad betydde det? Vad var det jag ville?
Varför just honom? Varför ens tänka på dethär? Vad vill jag av dethär?

Jag må vara en fin o fräsch tjej, men de finns mycket ont lidande bakom den glada tjejen. Jag vet fortf inte hur länge ja kommer att stå ut.
Bara igår vart ja arg o kände väldigt många gamla känslor som dök upp.
Vf orkar ja bry mej?

igår va min syster dum. JA fattar inte ibland.
En som sa te mig att ja e väldigt olik mina syskon.
Och de e sant...
jag e så udda o d e jobbigt.
Jag har aldrig varit lycklig i min familj ngnsin. För de e alltid ngn som försvarar ngn annan. O jag som va så liten fick alla på mej o ja va helt knäckt då, när ja va liten. Ska mkt lidande ja har vart med om ska bah inte finnas..

Ja vill bara komma från uppsala o bah skita i allt, men ja kan inte lämna mina vänner som verkligen betyder ngt för mej, o min älskling.

Känns ändå som att ja skulle kunna lämna allt för dom vill mitt bästa. Men ja skulle inte kunna det.

Min underbara speciella vänn ja vill ha dej föralltid. Du betyder så jävla mycket för mig så de finns inte. Ngn som dej har ja aldrig mött.
Du kommer alltid att vara en del av mig oavsett vad.
Du finns i alla lägen. Och ja har alldtig varit sån mot ngn annan men aldrig fått den känslan tebaka tills ja mötte dej. Nu vet ja verkligen hur det känns att vara en speciell vänn<3

Om ja skulle va ful o skabbig så skulle ingen bry sig lika mycket. Alla vill ha en söt o fin tjej, men för vissa betyder insaidan viktigare än andra<3

Nu ska ja iaf sluta skriva, göra mig klar, gå ner o sola sen e de nästan dags för att chilla te jobbet, men de ka inte va mkt idag. Vilka e ute på stan ensånhär dag? De e ju kallt ute

Inga kommentarer: