torsdag 13 maj 2010

Hate You

Fick mobilt bredband av Martin =)
Funkar rätt bra facktist.
Idag har man jobbat på en röd dag, det var dne längsta söndagen ja någonsin har haft!
Van vid att jobba från 5:30-11:00, Men nu 5:30-10:00 o jobba på från 11:00-14:30De var sekt o jobbigt. Inget på stan är fna uppet halv 10-10 ! fattar inte hur dom orkar! De gjorde inte jag iaf Usach nä aldrig mer!

Tack fin fula fitta för drickan du lämnade kvar! Dom fick jag.
Ja bara skakar varje gång ja hör talas om ditt namn! Fy fan vad du är vidrig fin jälva fitta.! usch vadäcklig du e! ingne vill va med dej, ingen vill se dej! Jag vet det ! kom aldrig till Uppsala igen! en gång till ja hör ngt om mig o Jan ja lovar ja gör ngt som du kommer att ångra att du sakt!! Ja e så jävla förbannad på dej kan ja lova! Du ska fan inte förstöra mig O Jan! Du gjorde så de nästan tog slut pga dina jävla lögner !!! Dig jävla slampa fan va ja e arg på dej ! vill inte ens se dej föär du e så jävla ful o äcklig USCH !!!!!


Snart kommer min älskling hem, o så ska vi gosa gosa gosa=)
Älskar dej <3

Inga kommentarer: