måndag 21 juni 2010

Måndag, Sjukgymnasten

De var lite tufft att vakna imorse, men deblir nog bättre imorgon=) Tog bra länge innan ja kom upp ur sängen. Så vart man lite sur på morgonen oxå när man skulle iväg te jobbet.
Jag Jobbade med Jesper o en annan kille:)

Daniel tror ja han hette, sen åkte jag med Ola.
De var väl inte så där jätte kul på morgonen heller, blev lite chockad och nu kommer ja va lite iskall.
Ja kan inte va värd vatten för dej when you said that. Otrevligtoch väldigt olämplikt o ja ser inte fram emot att jobba i helgen... tråkit, men nu har min uppfattning verkligen vänt på sej om dej

You dont care and I dont care.
De har du redan visat, de e väl min tur nu då.
Skönt att katterna är hemma iaf. dem hör hemma!
Ingen annan stanns. Willma får Junio mat så att hon ska upp i vikt för så liten var hon inte när du fick dem, får se om hon vill gå upp i vikt. Får passa nu så inte wille rör den, för han behöver inte gå upp ngt mer:P antagligen så åt han upp hennes mat o hon intefick ngt, för hon skriker hemma eftermat och då e hon hungrig så hon får lite mer än Wille. Hon e alldeles för kantig, men hon har ändå en fin kropp, men för liten.
Men hennes mamma var liten.

WILLE 

Har busat med Wille under täcket o han tycker de e så himla roligt s vi har låtit täcket varit kvar på soffan:)Nu ligger han där bredvid mig=)
Älsklingen har ont i ryggen så ja ska laga mat åt honom, o sen har han ont i låret så ja sak köra hem honom, men först till gränby sen hem:)

Ja ska göra mig lite snabbt iordning, o ta en promenad till Bellis. O stakkars gubben som försov sig, ja väckte honom kl halv 10 och han trodde det var Lördag Oo hehe, men de var lungt för Chefen så de va därför dem inte hade ringt honom, så han åkte sen te jobbet=)

Ska kika lite på google sen går jag ner:) Fick ta bilnyckeln hemma om han inte hade slutut än lr va inne när ja kommer te bilen:P CHAIO

Inga kommentarer: