tisdag 8 juni 2010

Dra åt helvete

Ja e så jävla förbannad just nu!!!!
Ni kan bara dra åt helvete!
DE var du som började att kommenter ngt ja blev arg för, då visste ja inte att de va du, sen fattade jag det! Sen kommer du o ställer fråger, jag svara precis som ja känner mig och hur det var, nä då straffar ja min farsa o han själv då? va fan gör han ? straffar mej För ngt ja tycker, och som det var!

Ni e fan NOLLER
JA behöver inte er, håller ni på så byter jag nummer!
DE här tog knäcken på mej
JA skulle aldrig ha fötts i den här jävla familjen

2 kommentarer:

Katt-Morsan sa...

varför skriver du att pappa höll på igår när han inte gjorde ett skit igår, det var ju jag inte pappa..

o skyll dig sj om du ältar o ältar hela tiden.. glöm o gå vidare heter det..
visst, vill du förlora en syster så e det ditt val, inte mitt.. jag har föröskt o prata med dig o förklara men du vill inte lyssna, som vanligt.. alla ska lyssna på dig men du kan inte lyssna tillbaka...

Ida sa...

Gud vad du gaggar, nene han sa tedej att ja kanske önskade att han dog efter operationen. Då förstår man inte ett jävla skit.
Ältar vad e det jag ältar? de va ju du som började hålla på inte jag!
Nene du e bara du som vet sådär mkt o ingen annan. O den personen skriver exakt som du gör!
Förklara? vad är det du ska förklara? vad är det jag har ljugit om? Lyssna? jag har lyssnar men ja orkar inte höra mera, hört tillräckligt massa skit från dej, som du inte ens förstår, men alla andra förstår men inte du o farsan, Konstigt tycker jag!
JAg tänekr inte tillbaka, de var du som startade hela den här jävla diskusuonen och frågade mig saker och jag svarade, sen tänker jag tillbaka? Du e korkad! och helt pantad, du fattar precis ingenting, jag skiter i dej e de förstått? Du har sakt ditt och precis vad du tyckeroch tänker, du skyddar farsan mot vadå?`Jo skit snack säger du,vad är skitsnack? har sakt vad ja kände mig när du frågade och hur det ligger till så är det skit snack,
snälla lägg ner ja vill inte höra mer skit från dej