tisdag 8 juni 2010

Ja e så jäkla less juss nu...
Jag sitter o säger att, han aldrig brydde sig..
Jag blev mobbad, jag blev utsatt i skolan varje dag i flera års tid.
Jag bråkade med mamma om det hundra miljoner ggr.

Pappa kom te mötet fast ja inte ville, skolan visste allt. Jag kände då att han ínte brydde sig därför ville inte jag att han skulle komma. Skolan för honom var mkt viktigare. De va ju allt för honom att komma på möten. Jag skämdes varenda gång. De gjorde att mamma inte ville komma för dom tål inte varandra.
Jag fick ta så himla mkt ansvar hemma mellan mamma och pappa.
Man fick springa som en jävla docka.
När man var liten då är allt helt annorlunda, mna uppfattar inte saker lite lätt. Man vet vad man kännermen man vet inte varför. De gör man sen, när man kan tänka och förstå bättre för de som händer runt omkring.
Pappa var orsaken till en del saker ja mådde oxå dåligt över än bara skolan.
Tom min mormor visste det innan hon gick bort! De va en av de sista hon sa te mamma. JA bråkade ofta med pappa och ja mådde väldigt dåligt för det. Jag vart arg så fruktansvärt många ggr när han aldrig kunde hjälpa mej, Han bara satt hemma o allt han kunde säga att han inte hade tid. Mammas ex kille tomas ställde ofta upp för mig när pappa inte kunde göra det. W8, nu fattar dom precis ingeting..
 De började med din fråga, Tycker du att pappa ej har ställt upp och brytt sej om dej sen du blev äldre?

PÅ vilket sätt då? Jo genom att hjälpa med pengar, det har han alltid gjort, Men sen då?
Fanns han där på riktigt som en riktig pappa ska göra? Nä inte alla ggr. Därför hatade jag honom. Det sättet att pratade mot mig. Hur kan man? och nu sa han te syrran att ja kanske önskade att han inte överlevde opearationen? Ännu brist på förståelse.. Hur kan man säga så nöär man e över 50 år?
Så säger du att ja ger skit te min farsa och att jag ältar?_
Jag ältar inte! Du ställde för fan frågan och sa berättade hur ja kände mig, när då säger du att ja snackar skit.. och säger att ja borde ha tagit ansvaret att pappa visste ngt när jag var liten!
GE right..
Äh ja orkar inte ens skriva ja e så jävla förbannad..
pallar int bry mej..

Inga kommentarer: