söndag 6 juni 2010

Elaka komentarer; Svarfrån mig

FRån KÄnsliga dagböcker

Du vet inte ett skit vad min farsa har gjort så du kan inte yttra dej. Vet du vf mamma inte kom? nä för pappa kom, vet du vem som fanns för mig? Mamma! pappa fanns inte, han brydde sej bah om skolan och ingeting annat Inte ens hur ja mådde! VEt du vad ja råkade ut för i skolen? NEJ INGENTING vet du vem som brydde sej då? Nej de gör du inte! De va min MAMMA!.De finns en massa skit som du inte vet ett jälva skit om! Dra du åt helvete!!
du ska inte yttra dej när du inte vet ett jälva skit! Du ser bara på utsidan men vet ingeting om insidan hur det igentligen är!
Ja men du kan ju tala om vem du är?
Ó du kan inte skriva ditt namn? du vet inte ett jävla smack. du vet inte ett skit om vad som har hänt så du ska inte yttra dej, du vet inte vad ja gör lr vad som händer, allt du vet de e det du läser, men resten vet du inte ett skit, och säg vem du är isf ! Om du tror att du känner mig!!et du vad han gjorde när ja va liten? nä du vet ingeting Inte ett jälva skit så du kan fan hålla käften ! JA det är jävligt tragisk att sånna som du finns till och inte vet sannigen ! Ja skiter vem du är, du kan dra åt helvete även om du är en gamal vän, slkting kusin ja skiter i vilket ! Fattaru! Och så säger du att du trodde att ja var vuxnare än så?
Ja dej själv då! DU vet ju inteett jävla skit o ta reda på fakta innan du yttrar dej för vem du än är, gjorde du mig jävligt ledsen och förbannad o dej kommer ja aldrig förlåta! Du vet inte vad ja har gått igenom med min farsa. Du vet inget om våran familj o om mig !!

Inga kommentarer: