söndag 13 juni 2010

Lördag/söndag

Well Denna köpte ja igår.
Ja gillar den =) De gjorde lilla wille oxå för han fick tag på snörerna till den och de satt en liten kula längts ut o den va rolig=)
Well Jan sov länge idag, han kom hem sent igår o ja va själv. Ja somnade framför soffan vid 12 halv 1 tiden. Jan kom hem kl 3. Jippii..ja e tydligen tråkig o han måste ju va ute. han skulle kunna va ute 24timmar om dygnet. Men han kom hem iaf.
Idag sov han länge. Ja gick upp vid 10-11 tiden. Åt 2mackor till frukost. Sen gjorde ja inget. Sen vid 13:00 vaknade han till o gick upp. Sen åkte vi till biltema till Micke o Tina. Jan köpte nya torkarblad till bilen. Mycket bättre ! Ja fick köra, men . de känns inge kul längre. Sitter hellre bredvid.
Sen vart de lite tjafs om mat, så ja fått mig att tappa lusten att äta idag.
Åt iaf den sista Naturell mealbar chockladen som ja gillar. De får väl duga.
Får se om ja äter ngt sen.. just nu vill jag inte. Vill inte göra någonting.

Och får se om ja åker ut te träffen. Åskan gick här o blixten de va kusligt. Men nu skiner solen men de skulle spöregna imorgon. Ja venne om ja känner för att gå ut heller...
De känns inge roligt..
Iveckan ska ja sova hos mamma iaf. Hur länge vet jag inte. Tar med mig datorn iaf då kan ja tanka ner lite filmer gratis.
Men de känns inge kul att va hemma själv men inge lust att åka te träffen och häcka som en hök då kan man lika gärna gå tillen fritis gård. e precis lika dant och lika tråkit.
Visst man träffar lite dem man känner, men känns ändå boorriinng
Yeach yeach.. får se vad ja gör Iaf blivit kär i filmerna Twilight och ska gå på bio den 30Juni med Jan =) Funderar på att köpa filmerna o se om ikväll.

Imorgon blir de jobba. Kör EM städför min rygg så kan ta det lite lungt för på morgonen blir de mkt o stress men då har jag iaf hjälp av Thord. NU blir man själv istället men då kan ja köra mitt eget tempo.
Jaajjaa..

Inga kommentarer: