fredag 30 juli 2010

Varför!!!?

Varför kan ingen se vad andra gör och säger?
Varför ser folk bara på vad man säger till andra, men dom ser inte hur dem andra har betett sej mot en?
Så om ngn proviserar mig så att jag blir arg, och ja vräker ur mig en massa ord, och skriker o kastar saker, är man omogen då? Är man elak då?, när det var den andra som provicerade än med flit? Är man elak som person lr vadå? Ja e så himla trött på det där, skit snack hit o ditt o alla säger att hur kan du säga så, gud vad elak o dum du är, och skaffa ett liv isf. Ser dem överhuvudtaget vem de va som gjorde så att man blir arg?
Det e  inte mitt fel som person om den andre gör mig förbannad.

DE e samma sak om man gör exp på en hund.
En hund som morrar ger en varning, lyssnar inte du så hugger den dej.
Är det då hundens fel för att den bet dej?
Nä För att det ver personen som gick fram till hunden fast den varnade att du inte skulle göra det.

Så är det för mej hela tiden, att allt emitt fel, jag är en omogen jävla månniska som är elak mot andra. JA, jag får väl vara det då, men vem var det som började att göra så? då var inte jag, men lik förbannad för man jävla dumma komentarer att man är elak och hur du kunde säga så.

Jag är som den lilla hunden som får all skit fast man blir provicerad. Då kan ni skjuta mig isf, som man gör med alla hundar som biter människan fast det var människans fel som gjorde så at hunden bet!
Jag är som ett jävla djur, får all skit fast ingen ser vad dem andra har gjort, fast man förklara så är det ingen som fattar.Jag får all skit och det har jag alltid fått, och alltid fått ansvar ända sen jag var liten.
De finns bara 2 människor på denna planet som vet precis allt om mej, och dem tycker att NI gör fel. Och ni vet vilka ni är<3

Bara ja skriverde här så snackar jag skit.
Skit är ngt som inte är sant! har ni inte lärt er det? och för det andra skaffade jag en blogg för att uttrycka mina känslor och jag skriver vad jag vill, sen får ni tycka vad fan vad ni vill. Jag bryr mig inte om ja skulle skriva att ojj nu e ja färdig knullad. Jag skiter fullständigt i det. vad ni tycker. Vill jag så gör jag det! och vad fan ska ni göra åt saken? För senare ska ja skriva en bok om mej själv. Det är en av anledningarna att ja oxå skriver dagbok, har många gamla dagböcker hemma, men less på att skriva dagbok så detta för bli en dagbok för mej. Ja ska ge ut en senare i livet.

Och varför ska folk lägga sej i saker som dem inte har ett skit med saken att göra? Då får dem fan ta konsikvenser oxå vad som händer då!!!! SEn får du väl tycka att ja e elak, men de va fan du personen som satta dej i skiten! DÅ får du ta konsikvenserna oxå.
Ja börjar hata orden omogen och kritik.
Vet folk vad det är för ngt överhuvudtaget?
Varför ska ja ta kritik från en pers som inte har med själva tjafset at göra?
Oavsett om detär en kompis lr ens familj, då får du fan skylla dej själv att jag blir förbannad.
Så får man höra sen at man inte tål kritik och att man är elak och omogen.
Kära nån vad less jag blir på att höra sånt. Kom med ngt bättre saker. bara en sak.

Den som lägger sej i får skylla sej själv !!

1 kommentar:

Katt-Morsan sa...

ja, och du får också ta konsekvenser på vad du säger, så är det ju.. tyvärr.
men bara för att du mår dåligt o har haft ett tuft liv så betyder inte det att du får bete dig hur du vill mot vem du vill, gör du det som du då gör, så får du också ta konsekvenser..
ja vet att du har aldrig kunnat ta när någon säger ifrån, man måste hålla med dig, man kan inte säga emot dig för då blir du sur, o då tycker du att man är elak.
si istället för att säga att alla andra gör fel så får du också tänka på vad du gör för fel. man är alltid 2 om att bråka...
och oavsett hur jävla arg man blir så kan man också välja sina ord!!! och ångrar man inte det man har kallat personen eller sagt så då har man nå fel i skallen..
när jag har blivit arg så har jag sagt många ord som jag bara vräker mig ur, men då ber jag också om ursäkt senare...
klart att dina vänner håller med dig, de får ju bara höra din version, de får ju inte höra den andras version, och dina vänner kan inte säga att dom känner dig bättre, för det e familjen som känner ens barn bäst, o dina vänner kanske intehar sett den ida som din familj får se.. eller hur?

sa ja, din familj får ta konsekvenserna, men det får du också ta!!!