fredag 16 juli 2010

Lite arg men men

´Dehär vart ju en bra Em, bråkade med mamma så hon kan ju glömma sina pengar.
Hon ska bara ha och ha, och när hon inte är nöjd åker busan ut pga av ett kattsand, dessutom e de en av dem bästa sanden. Och hon vill inte sopa efter Busan men men de måste man göra ändå varje dag.
Och ja köper fan ingen ny sand. Då kan hon köpa en isf.
Så¨ja får komma hem varjedag, ge busan man och fixa lådan, kommer bli tufft men vad gör man inte för ett djur som man tycker väldigt mkt om. Så bryr ja mej inte, emh om vadå?

Du säger att du inte tänker ta hand om busan, pga kattsandet. Och nu när ja skrev att du kan glömma dina pengar då åker busan ut. Ja har ingen katt att hämta. Du skrev hur mkt du saknade honom o grejer. nä nu duger han inte längre. Gjorde du så mot mig oxå när ja va liten lr? bara sket i dina barn o mej pga en liten skit sak? man kan ju börja undra näör du beter dje sådär mot busan som är en familjemedlem.
Låter fruktansvärt. En katt bli som en bäbis. Och tarzan, han var ju din, och näör du stackm iväg fick ja ta hand om honom, klagade jag ? Nä sånt gör man inte!!
Att ja vas himla ivägen för dje när ja va liten de vissta ja inte..
Så säger du att ja e som min "pappa" du vet att de sårar mig, ändå gör du det med flit o sen frågar mig om ja mår dåligt, nä ja mår inte dåligt så jävla less på hur du är som person, hur du betett dej och ändå fattar precis ingentingm ringer o skriker te mig när ja jobbar o ja har Johan bredvid mej, klartsom fan att ja lägger på luren. Lr skulle ja satt på högtalaren isf! Nä så jävla dum e jag inte, men tydligen så e jag det. Inte så jävla konstigt att ja aldrig kunde BO hemma så som du var mot MEj dugjorde så att ja blev arg, gång på gång sa ja ifrån men du lyssnade inte ett jävla skit. Ja skiter i dje nu, ja behöver inte dje, fixa en jävla lägenhet så kan du DRA


Han har bott där sen 98 så ska han få göra det oxå tills ja fixar en lägenhet så ska han flytta med mej! Vill du inte ge en kattmat o vatten så vafan ska j ge dje penga för!
Du försökte få mej att ja skulle betala merpengar än vad jag skulle! När du visste att ja inte skulle göra det, går in på med dina jävla lögner så kollar du i mina brev hur mkt lön jag får, FUCK YOU!, vafan ska hjälpa dej när dualdrig hjälpte mej? vad hjälper du mej med, inte ett jävla skiit, men ja ska ge dej pengar i förväg, ja ska låna ut pengar till dej som ja aldrig får tillbaka, du får fan klara dej själv, du gör av med alla dina jävla pengar. Ja skiter it, du har ditt livoch jag mitt, du e inte värld vatten i mina ögon, ja som harsvårt att hata ngn, visste hatar jag verkligen som gör illa mej medvetet dem som känner mej, vet känsliga saker, men vissa andra gör ju inte det trots dem har känt mej sen liten.. vissa lär sig aldrig, just nu har ja bah Jan ja kan vända mej till, han gör så gott han kan för han vill inte se mejsåhär.

O för säkert 20gången slängdeja mobilen i betong väggen, fattar inte hur den kan hålla efter alla slag den har fått. Den här gången hoppade knapparna av, men de gick att sätta dit dem igen efter ett tag..

Ja känner mej väldigt trött påallting de e väldigt jobbigt =(
O ja som inte bor hemma, känns som att ja gör de för hon försöker verkligen styra mej.
Då får hon skylla sig sälv på vad de ka bli för konsikvenser när hon proviserar mej så jävla hårt så säger hon att ja mår dåligt,, YEah RGHT NÄää de gör ja inte. Ja är utmattad

V31 åker Jan o ja tll rättvik iaf
sköönt

Lite sommarbilder



Inga kommentarer: