lördag 3 juli 2010

länge sen..

Nu e man här igen.
Det var länge sen ja skrev. Säger förlåt te dem två älskadevänner ja gjort illa nu ikväll=(
Igår var ja i stadsparken med Lovisa, vi hade det jätte trevligt o roligt. En tjej blev misshandlad och rånad. Hon kom te oss sen och pratade och desutom hade hon Aids. Stakkars tjej e bah 24år.
Blev rätt dragen igår och Älsklingen kom o hämtade mej.
Sen blev ja jätte trött. Och käkade lite på Max sen somnade jag i bilen på shell:P

Vart lite jobbigt att gå från bilen hem te dörren. Ja klädde bara av mej, sen slocknade jag:P
Mådde inge dåligt heller, jag var bara lite trött.

Nu ikväll blev de grillnings hos Emma & Jonas.
Blev en liten fest, sen blev de ändrade planer o blev lite ledsen...
och nu e jag hemme o Älsklinge hämtade sina öl och nu sitter han där och dricker.

Imorgon ska jag bada på fjällnora.Jag stivker tidigtså att man hinner vara där. Tar bussen dit och sen går resten av biten. De går rätt fort änå. Har gjort de förr så de e inga problem.

Venne när Jan åker dit sen, han skrev runt 12-13men de kommer inte bli så. Så de visar sig om ja ens tar med mej mobilen. De kommer iaf bli lika varmt idag som de kommer att vara imorgon. Så om ja ska upp tidigt så lär jag sova strax... jag venne när Jan kommer hem ikväll. Han kanske ligger kvar där, bara han hör av sig så, men de blir väl jätte sent han kommer antagligen.

Ja dricker lite bah lite nu...
ska utpå en lite promenad längs ån sen kryper ja ner i sängen tror ja. lr jag venne när ja kommer hem...
ha de..
Bilder från Stadsparken o lite från idag..

Inga kommentarer: