fredag 5 november 2010

Vad händer

http://www.youtube.com/watch?v=8iPcE9UQ-qA

Well, de har hänt väldigt mkt nu.
Ja vet inte vart jag ska börja ngnstanns. Jag hoppas iaf att ja har lägenhet snart.
De har hänt massor.. världen bara snurrar. Ja vetinte vart ja kommer hamna ngnstanns..
Har vart på kronparks gården 2 ggr nu Tack vare min kära vänn<3

Har vart med Fia o foto, jag har vart i Knivsta hos Annelie =)
Va där idag o så träffade ja Lilla lr LÅååångA Andreas hagman:P Min gamle skolkamrat som plockade upp mej idag :) De va snäällt =) Ovand att du har Bkort ba :P thi

Just nu dricker jag fast ja inte får.men ska snart ut,
Ba ringa ett samtal så..
De e lite jobbigt.. men men man överlever väl eller... ? Ja venne
Känns lite hett o alldeles viklsen, ja venne vart ja ska ta vägen..
Men men..

Inga kommentarer: