tisdag 9 november 2010

De är svårt

http://www.youtube.com/watch?v=ON-GtbqkGl0

Varför ska allt vara svårt?
Helgen min var Okej. Kunde väl ha vart bättre.
Fredan åkte jag med Jan. Jag drack igen. Fast ja inte borde det, pga medicinen, men de sket jag i.
Jag köpte en ny flaska på Bolaget jätte goood! farligt god då alltså;D
De var smak av Lime och minty :) 14.9% drack upp nästan hela falska 700ml. Hehe mumms var det!
På lördagen, åkte Jan till Bonin. Ja va hemma med missarna, skulle planera min dag med att bjuda hem Fia på mat. men nää de vart inte så..
Vart kvar hemma hos morsan.. va inte roligt.. drack då åter igen och sen när ja kom hem!
Lördag kvällen vart rätt okej ändå. Förutom att jag inte kunde sova den natten ja låg o grät och jag såg i syner så ja fick tända lampan sen kunde jag sova hehehe!

På Söndan vart helt okej !
Jag var som sakt väldigt trött..
Hänt lite mkt nu tycker ja på sista tiden.
Ja har börjat dricka ganska mkt.
Ja ser inte framemot Julen iaf.. ja hatar julafton..
Ja super hellre bort hela julafton o inte kommer ihåg ett smack, samma på nyår...
Då.. förra året Jan o jag åkte till åland, o de var så lungt o skönt där.. De var min bästa nyår i hela mitt liv efter all jävla skit..

Men ah kommer bara mer skit, men vissa saker e de bah att skratta åt.
Fattar inte hur folk tänker igentligen.
ja vill ba för slut på dehär.

Iband känns det som att de ba finns en utväg.. men ja tror ja har sätt ett nytt ljus, men ja vet inte för tidigt att säga.. Och det snöar nu.. sköönt .. men julen kommer ba närmare o närmare.. ja venne vad de e som händer...

http://www.youtube.com/watch?v=tvtJIs7QXKM&feature=related

Inga kommentarer: