söndag 14 november 2010

Livet som Singel

I helgen så var det bra!
Fick jobbet:D Börjar imorgon kl 6 ! Fan vad sköönt. ngt att göra o sen tänka på ngt annat.
Var hemma hos en killkompis o söp igår, de var nice:P
Somnade i hans knä hahaa va så trött:P
De typ sådär ba snurrade i skallen på mej så han hjälpte mej in i sovrummet.
Sen deckade jag Oo Vaknade as pigg vid 4, så ja drog hem hehehe, så mötte ja Jens bakom hörnet o kanonfull va han:P HAHa sådan far sådan son;)
Lurade med han te Donken o vi käkade, sen ringde ja min kära vänn som jobbade oxå :) Han tyckte inte ja skulle traska ensam på natten så de va tur att ja fann sällskap så fick ja honom att slagga hos mej, för ja tyckte inte han skulle gå hem i cirklar. Han fick ta soffan o mamma min vart glad :)
Lilla jens hehe:)

Nästa helg blir de väl dricka mera.. well hade de vart lördga idag så hade ja fan inte levt natten.
Då hade du blivir helt förstöd min kära vänn.
ja tog iaf inte min medicin iår eftersom ja inte får dricka samtidigt.
Så ja tog dubbla idag isf.
Min första arbetsdag imorgon  !!! :D
Ja hoppas du har rätt

Inga kommentarer: