torsdag 24 mars 2011

Sköönt

Sådär..
Willma har vart till veterinären 2 ggr nu.
Jan har vart snällt o ställt upp och pappa.
Willma har urinvägsinfektion. Antibiotikan som hon fick först hjälpte inte.
Så därför vart ja mer orolig då hon återgick till symptomen. Skulle till arbetsförmedlingen på möte så ringer morsan, De va bara att åka hem igen o Jan fick skjutsa dit henne. TACK!

Hon blev rakad på magen o fick ta ultrljud, Hon hade inge urinsten. Utan de va antibiotikan som inte tog på henne. Så nu går hon på 3 mediciner om dagen.
De vart bråk hemma när hon kom hem.. så ja flyttade henne till Jan. Vart lättare så o sen hålla koll på hennes medicin. Nu får hon äte lugn o ro och inte behöva tänka på att Wille äter upp hennes mat.
Hon är en helt annat KATT!

Well... Jan o jag vi har bråkat fett mkt.. men ja vänner bråkar med varandra så de e inge fel med det.
Sen so what vad man har sakt till varandra.
De e ändå ngt speciellt mellan han o mej även om vi bara e vänner.
Nu e de lättare oxå när ja fick min diagnos.
Sen vad andra tycker, de skiter väl jag i och han oxå för den delen.
Dom som bryr sej kan väl ta o skaffa en hobby.
Bättre o säga; kul att ni kan prata iaf än att bråka o må dåligt. De låter schysstare mot han o mej.
De e ju bah hans vänner som håller på och inte mina. Mina vänner bryr sej inte.
Dom sköter sig själva. Dom tycker de bara e synd.
Vi har liksom vart tsm i 3,5 år och vart förlovade i 2 år.
Gjort allt tillsammans. Vi har gått igenom så himla mkt mot gångar, mer än andra !!!

Men samtidigt mkt sorger och jobbiga händelser.. Men men..
Nu förstår jan mej tack vare mig diagnos och vf ja gjorde och sa som ja gjorde i visa situationer.
De känns skönt

Nu e ja hos syrran iaf.. ska va hundvakt imorgon åt söta walle :)
han kommer runt 9 tiden så ja ställer kl 8 så ja hinner vakna =)

Inga kommentarer: