lördag 18 december 2010

Julen Närmar Sej

Hell har inte skrivit på ett tag :)
Jao de har inte hänt ngt nytt tror ja.
Första helgen som de blir lungt på ett tag hehe.
Förre helgen åkte juh man till Västerås
De var ohh ja lite crazy kan man säga.
Well va på Dansbands kampen i Norrköping:P
Sen lite krogar där o Katrineholm. Sen tebaka till Västerås, sen åkte man hem.
Jag har Jobbat på dagiset en hel del, jag har pluggat teori en del.
Nu skulle ja vart i sävja på fest, men fan asså den 10e helgen utan krök måste ju bli. Kommer må dåligt annars om ja skulle dricka idag och de inte skulle bli lungt.
ja har fan spårat ut totalt assså. Pufff
Åter ett besök på Akis o denna gång var ja fan groggy assså.. ja var typ "full" men ändå inte, men ah sen rymde jag ångrade lite. Fick skjuts dit av en som heter Henke. Jätte Bussigt av dej !!

Hemma har de inte vart så jätte bra, men ah de kanske blir bättre.
Måste hitta bostad!

Idag har ja vart med min Kusin  Jenny !
De va skit roligt att träffa henne. Vi åkte till sveriges största hundutställning i sthlm.
Fick se mina fiiina doberman hundar !
Sen kände hon ngn som ställde ut griffin hundar.
De gick jätte bra !
Ah de var en trevlig lördag Fm.Em =)

Få se vad som händer imorgon !!
Ja vet vad jag vill ha i Julklapp !!
Ge men 8 nybörjar lektioner på
http://www.uppsalapole.se/

Annars får ja trimma mej till nästa höst!
Får ja Cash ska ja köpa mej en stång !
Fan vilken Snygg o trimmad kropp ja kommer att få ;);)

Inga kommentarer: