lördag 28 augusti 2010

Lördag=)

Ja e väldigt sugen på den dära sony erickson x10 Mina pro =) Den kostar bara 3000kr.
Ska jag, lr ska jag inte?
Ja måste ju spara mina pengar..
Kan iaf lägga undan tilsvidare.

Iförr går Grillade vi på Gamlis vid storbad. Hade tur med vädret=)
fast det duggade lite. Köpte en ny golvmopp på Citygross. Efter de har jag städat, men börjar tappa lusten lite grann.. Igår lågade jag mat o gjorde de jätte fint. Blev han glad? Njaa.. inget som syntes iaf så ja började prata på. Men de blev bra sen. Åter visade ja älsklingne moppen. Ja har vart hos mamma igår och hämade min post. Har inte lust at träfa henne heller efter allt som har hänt.. står snart inte ut längre, alla ignorerar de, men ja kan inte det för att de gör för ont. Men men åter igen som vanligt mitt fel bara för att ja råkar skriva känsliga saker me och? ja bryr mig facktist inte ett dugg, vf skulle jag? ja får skriva vad ja vill dem som gjort mig illa kan väl för fan smaka på sin egen medicin!! Men alltid ja som får t skiten oavsett vad och min jävla syster har ja ite snackat med sen vi åkte till Rättvik och henne vill ja inte se heller! De e hennes bekymmre inte mitt. Bara synd att hon skulle hålla på som hon gjorde och så fick Jan skiten för inget han hade gjort bara för syrran har en glappkäft! Som en viss Madde just därför e ja inte vänn med henne heller, BF Nä ja tror inte det. Idga ska jag o Jan te Jonas, han tydligen lät lite sur bah för Jan sa att han skulle de krogen!?jajaaa. de var väl trevligt bah föär Jan vill umgås min sin tjej och inte mer er!

Lite privat liv och va med sin tjej utan vänner måste man få göra ibland utan att ngn ska tycka att Jan e kärringstyrd som vissa säger att han är! Nä men vill facktist va med sin tjej! Visste inte ni det?
Ja du har sakt mkt nyttigt te mig igår<3 Dina ord hjälper och de du säger får mig att tänka mer posetivt bah så du vet;) Och anorlunda=)



Wille gosar med mej på soffan

Mys mys!

Ormen

Älsklingen

Helhet

Wille vart så himla avundsjuk bah för willma la sig på täcket o gosade:P

Kärlek börjar alltid med bråk=)

Busbråk=)

Wille ser riktit farlig ut, tänka om han var lite större:P Han ser ut som Lejonkungen=)
Wille är kungen i huset=) Men willma ger sig inte hon heller
dvs lika störiga både två!

Inga kommentarer: