söndag 21 december 2008

Jul Snart

Well, här e jag idagn. Har glömt att jag hade en:S
Ja sitter här o fördriver min tid på syrrans dator.
Jag ska sova hos älsklingen, o peder o hans tj e där...
Ja mår inte så himla bra just nu.
E lite ledsen
jag cyklade till mamma o sen te syrran.
Dom låg o sov när ja stack. Väckte jan o blev ledsen. Vet int om han märkte ngt.
Varför jag blev ledsen var för att de vart lite tungt igår, med Jans mamma o lite grejjer.
Så ja skit ledsen i går, och ja hade lite svårt att somna, men vi gick o lade oss halv 5 på söndags morgonen. Jag vaknade till och från hela tiden. När det blir såhär, att ja lägger mig när ja e orolig, så vaknar jag alltid sen o grubblar o kan inte sova hur jag än försöker. Tills slut somnade jag efter ca 2h. Sen vaknade halv 2, o låg i sängen, sen smsade syrran o ja åkte vid 3 tiden från Jan. Jag vet inte när jag kommer till Jan, men e lite trött, så ja cyklar väl hem snart.
Det är en film idag kl 21.00 Heartbreak hotel.
Den e väldigt roligt.
Ingmar bjöd på hamburgare. Mitt ändå mål sen i fredags. Åt nada igår.
Ville inte äta ida heller, men var tvungen.
fick 100kr av ingmar=)
Det var en julklapps present.Snällt, ska köpa ngt te honom =)
Känt han sen ja var 6-7 år.
Ska se på filmen, ska snart åka. Ska va Hemma 9 hos jan

Ha de bra o GOD JUL
Älskar dej jag, ja kan inte se ett liv utan dej, för du e allt o mitt allt<3
Kommer aldrig släppa taget om dej

Inga kommentarer: