tisdag 2 december 2008

Idag

Är hos min pappa o hälsar på. Min syster är hundvakt till 2 hundar.
Vi gick ut med dom en liten promenad.

Jag ska nog hem snart och äta lite. Jag har inte gjort så himla mkt. Vi e ledig från skolan idag.. De e studiedag. Sköönt..!
Igår gick jag från skolan te stan det är hela 6km. Tog 1h ca 25 min.


Sen tog jag bussen till mormor och tände ett ljus som jag köpte på kvarnen. Var där tidigare på morgonen o då kom Jan brummande förbi. Jag kände att ja inte ville ha Teori, o sen gick jag till stationen och tog bussen där te skolan.

Imorn kanske man går hem med. Beror på vädret. Idag regnade det iaf.
Jag kommer inte göra så mycket nu. Ska hem o laga mat. Ska försöka äta lite grann, Sen ska ja bara kolla på tv, pyssla lite. finns inte så mky mer att göra..

Jag Älskar Dej Jan Föralltid
Kommer aldrig lämna dej
PussPuss<3

Inga kommentarer: