fredag 21 oktober 2011

This Is Me for reall !

vem är jag igentligen ?
Ja är inte alltid deprimerad .Alla har dåliga sidor. Om mina dåliga sidor gillar ja inte!
Ja är en tjej som älskar att dansa! Nu håller ja på med Poledancing. Och ja gillart! Dels för att de e lite anorlunda, sen är de otroligt sexigt att titta på!
Och man kommer i form! Helt otroligt bra träning!
Ja dansade mkt när ja va hemma förut. Och mina favoriter då de va liksom Britney Spears!
Henne gillar ja idag med! Hon är så fin!
Sen va de lite Shakira och sen kom Christina Auguliera med låter dirty. Ja vet inte hur många ggr ja såg hur hon dansade i den som ja härmade efter! Ja har fortfarande inte glömt!
Sen kom ju Pussycatdolls med låten Button. GRR den låten älskar ja fortfarande! Blir så himla taggad!
Man kanske kan göra en dans med den på stången:P

Just nu kan ja inte dansa pole, för armen måste läka! De kommer dröja ngr månader till! =(
Ja gillar att vara lite utmanade och töja lite på gränserna utan att verka slampig. Det är jag! De är inte så ofta ja är där. De är bara ibland sådär.

När ja va yngre var ja absolut inte som andra. Ja va den som var starkast i alla lägen trots att ja va mobbad varje dag så klädde ja mej i magtröjer! Ja töjde på gränserna och ja gillade att visa min mage.
Ja går gärna i magtröjer. Men gör inte de lika mkt idag som ja gjorde då.
Ja har gärna utmanade kläder men ändå ser de bra ut!

Thats Who Im !
Ja va alltid udda i skolan men de va för att ja vågade. Ja vågade visa vem jag va!
Dom kanske märkte att killarna kollade mer på mej än dom?
Kanske därför dom va dumma mot mej. Vem vet!
Ja va inte bland dom populära, men alla visste vem jag va!
Sen kom ju varje år att man skulle sjunga, dansa lr göra ngt inför hela skolan.
Ja sista året kom jag med!
Ja dansade till Britney Spears - Oops I Didnt Again.!
Men ja skulle ha dansat till Dirrty men de vart inte så. hehe de skulle ha blivit för dirrty!
Men alla visste vem ja va helt plötsligt och fick mkt beröm!
Ja gick i 6an då! Och skulle börja i 7an!
Ja kunde alla danssteg till den videon som ja senare repade hemma o visade upp inför hela skolan!
Impad! Ja den videon finns kvar i skolan.Synd bara att man inte fick kopia!

Här kommer ngr av mina favosar!
Nu fick ni veta lite vem jag är!
Och en sak, ja bryr mej inte ett skit om vad ni tycker om mej!
Ja vet när jag är som bäst och då finns de ingen som kan stoppa mej!
Fuck You alla som försökte sänka mej i skolan!
Ni misslyckades så jävla mkt med er själva medans ni gjorde mej starkare!

Inga kommentarer: