fredag 20 maj 2011

Mardrömen e över

Klockan tickar..
Inte har ja tagit min kvälls medicin heller.
Men ja har inte drömt mardröm på ngn vecka nu !
Fan vad skönt det känns.
Att ja äntligen kan få sova.
Ska lyssna på en skiva sej om andning:)
Rösten får ju en att somna. Va på samaritehemmet i förr går.
Va en man som läste "min häst" tidning för dina 2 döttrar.
Då satt ja o tänkte att de skulle va skönt att somna sånt.
Men vem vill läsa en saga för en 22åring Hahaa.:!
Får lyssna på ljudbok :P

Kom ihåg när ja va liten skulle syrran alltid läsa lejonkungen och så lyssnade ja på band te den på nätterna när de inte bliv läsning. De va mysigt.
Idag somnar ja gärna te röster, tv lr musik.
Sen ja va liten har de väl skapat ngn form av trygghet iaf, annars hade jag typ ingen.
Rymd eju hemifrån hela tiden från typ 7år ålder, sen gillade jag att gömma mej.
Så ja gjorde ofta kojer och sen kunde ja sova där.

En gång hos pappa när ja va kanske 4-5år, låg jag längst ner i våningsängen, och jessica ovanför mej.
Hade ja ett täcke som blev som en skynke. Vaknade till at de var ngn som gick på sängen. De var otäckt. Den gröna täcket ett litet, hade jag alltid. Jag älskade den, men sen när Linda fick Mia då skulle hon ha den. Hon sa gämt att allt var hennes bara för att hon va den första barnet, så ja va helt förkrossad när hon hade tagit den efter alla år..=(

Men nu har ja annat som ja kan krama isf.
Ja e sånt stort behov av att krama ngn lr ngt när ja ska sova.
Ja har en Nallebjörn som ja kramar varje natt :)
Den kommer ja aldrig släppa !!

Nu ska ja lyssna på skiva, ta min medicin och sova.
Nattii Natttii

Inga kommentarer: