torsdag 21 april 2011

Saknar

Well de har vartit bra dagar på Express Service.
Det har varit helt toppen och dom e hur schyssta som hälst.
Än så länge har ja inte stött på en konstigt människa, men en snygg kille hi=)

har varit precis överallt i stan.

Har hämtat/lämnat mat på resturang, hämtat post hos olika företag, hämtat o lämnat olika paket till olika leverantörer. Och vi har även hämtat mat på hemköp till privat personer=)
Oftas gamla tanter med hund lr rullator som inte orkar bära.

Men för i övrigt har de vart lite jobbigt..
Tänker ofta på Willma o de som hänt.
Igår skulle ja Sen te unga o vuxna, o ja vart galen när ja kom dit o sen får hon sjuk och ja hade inte fått information om det förren ja kom dit.
Så ja vart lite ledsen så ja fick skjuts till kronparken.
Berättade som det var, lite om mej o dom som påverkas hårt.
fick träffa en läkaren som va hyfsat bra iaf.
Men de känns som att ja glömmer vad han säger "dagen efter"

Men ja vet vad ja behöver "Fixa" men sen hur mkt ork ja har vet ja inte..
ja har redan förstört tillräckligt..
Ja får så himla stark ångest. Ja vet nästan inte vart ja ska ta vägen..
Ja kräver ingen förlåtelse.. Ja kräver absolut ingeting för ja har redan förstört så himla mkt.
Och ja kommer aldrig att kunna åtgärda det...=(

Ja blir så lätt missförd..
ja vräker ur mej saker som ja senare får ångest av..
Sen kan ja bara gråta..
Ja vill inte va ensam heller på nätterna.
ja e så rädd för att ja sak börja grina för att de känns som att de kan komma när som hälst.

Ja vill inte att ngn ska se mej lr höra mej gråta.
ja gör de när ja blir känslosam o när de blir för mkt. O då e ja oftast själv.
Ja hatar att va själv när ja e ledsen=(
ja blir så rädd då. Ja e bara rädd o osäker hela tiden:(

Ja känner mej verkligen som ett litet barn som har förlorat tryggheten i mitt barndomsliv.
Vilken trygghet hade ja när ja va liten?
Folk som mobbade mej dag ut och dag in.
Ja va bara arg. Ja minns inte att ja va ledsen så mkt när ja va liten. Ja va ganska störig o kaxig.
Ja hade inge trygghet. Bråkade ja med mamma drog ja te pappa. lr så rymde jag. Packade saker o drog ut. Sen somnade ja ute ibland. De spelade ingen roll vad det var för väder.
Om de va vinter, vår lr sommar. Ja va ut och ja ville inte hem när ja va liten.

Ja va lika vilsen då oxå.. Precis som jag är nu!?
Hur hänger de ihop?
Ja e ju exakt samma person som ja var när ja va liten.
Ja kan ju ta mina långa promenade i kylan och bara vara ute och inte vill hem.
Ja sticker ju för minsta lilla...

Såg ingen det när ja va liten?
Varför fick ja ingen hjälp när ja va liten..? ingen som såg ngt hur ja va?
hur kan ett barn ha en trygghet hemma som rymmer ofta, är utsatt för mobbning hela tiden och sen inte vill hem för att man bråkar hemma...?
Ja har ingen trygghet i min vardag.
Ja har bara mina enstaka vänner som ja e trygg med.
De e bara 3 st.
Men ja kan inte alltid rymma te dom.
Ja e helt enkelt själv.. När ja träffade Jan, då va ja med honom hela tiden.
Ja älskade honom o han mej. Han fanns där osv.
Han blev min trygghet. Sen sprack allt, men ändå känner ja min trygghet där, men samtidigt känner ja mej manipulerad av mina rädsla för att bli lämnad.
Medan dom andra kommer ja aldrig bli lämnad lr bråka med.
bråka kan man göra med aldrig så stort som hände mellan Jan o mej.
Ja känner mej så himla vilsen bland mina bättre vänner.
Dom e min trygghet o ja känner att ja kan va den ja vill vara.
ja behöver inte se fin ut. Ja kan va mej själv.
Även när ja är med Jan kan ja vara mej själv, men inte när vi umgås ute med andra.
Då kan ja inte riktigt va mej själv, för ja känner att ja räcker inte till.

Ja känner mej utstött o konstigt och ja måste vara vuxen, även om ja inte ser ut så så känner jag mej så.
Klart ja ska vara vuxen, jag är ju det. Men ja har alltid varit det.
ja fick aldrig va liten när ja va liten.
Så de känns som allt bara har blivit omvänt.
Men jaah..
Ja har ångest inför helgen iaf så ja sak göra den snabbt som möjligt:(
Hade ja pengar skulle ja dricka mej full, men ja har ju inte det.
O mina kära vänn tog hand om min medicin som ja fick ut igår, så de inte skulle hända ngn mer olycka.
Och ja blev facktist lättnad. Men ja har ett paket till packet att plocka ut, men har inte den pengen nu.

Men ja va iaf jätte glad under dagen idag =)
varför kan ja inte fortsätta va de nu för..
De e en helt annan energi här.
ja vill ha full fart, ska åka te Mia.! Ja vill att Mia kommer hit. Ja kan hämta henne o köra hem henne om det ska vara så!
Ja vill bara ha henne hit för ja saknar min lilla Mia<3



Linda, Jessica o lilla jag




Jag &Mia


 Detta är Jag, Lovisa o Fella xD

Inga kommentarer: