fredag 14 januari 2011

YEEEEEESSS:D

Trallaa fan vad ja e bra!
Teorin på första försöket och Uppkörningen på första försöket :D
Nu har jag körkort på papper :D:D

Ska köra pappas bil ikvl :D
Ja e så jävla glad så de finns inte !!
De e inte många som klarar de på första men tamefan ja gjorde det!
Tack Lilla Jan ! Tack för att ja har träffat dej, tack för att du va min handledare!
Tack för att ja fick köra alla dina bilar! Tack för att ja fick köra din pärla 855, den betyder mest då de e den bilen av alla dina ja har kört mest med!

Nu e du inte min handledare längre, men nu kan du va ngn annan handledare !
Du e en ÄNGEL!
Nu behöver inte du ringa runt till alla o undra om dom kan köra lr hämta dej! De har vart så många situationer då du önskade att ja hade b kort! Nu har du kört mej onykter ett antal mijl ggr, nu e de fna min tur!
TackTack TACK JAN!!!

1 kommentar:

Katt-Morsan sa...

ja du e så duktig så :)

kör försiktig nu :P

du körde bra idag.. men de visste jag redan då du körde mig till östhammar i somras..