lördag 20 augusti 2011

mysigt!

Idag är det bara regn!
Sitter hos syrran och tankar ner lite filmer.
Jan sitter på eckerö båten och jag blir ngr timmars bilägare på 850.
De har inte hänt så himla mkt.
Wille bor hos Jan och min adress flyttas till lagerlöfgatan.
 Hela helgen har bara regnat!
Igår va jag med Annzo i skyttorp. Medans Jan köra röjjis.
Har lite bilder att slängaupp.
Ja vet att ja inte har blogat på ett tag, men fan ja får inte det att funka på mobilen.
Och nät har ja inte hos Jan heller, bara ngn gång ibland. Får väl fixa kontantkort igen så ja kan börja blogga på riktigt.
Igår gjorde ja en film om min tränin Poledanc. Ja visste inte vad ja skulle göra då ja har fått väldigt ont i min högra arm och inte kan träna så hårt:(
Väldigt trist men ja vart nöjd med filmen iaf!
Den får duga.
 Nu vill ja bara vänta tills filmerna e färdiga så ja kan åka hem o hitta på ngt att äta, kolla på film och mysa. Sedan hämta jan runt 9tiden.


Inga kommentarer: